|
|||
|
|||
Bediening kachel/ventilator stuk golf IV
Hallo!,
Dit is mijn eerste post hier, dus ik hoop dat ik welkom ben! Ik heb sinds kort een golf IV 1.6 comfortline 5 deurs in bezit, en ben er erg blij mee. Geheel dealer onderhouden, in topconditie binnen en buiten. Gisteren heb ik de buitenkant met meguirs 5 stappenplan aangepakt, met een resultaat boven verwachting! Binnenkant ook aangepakt, en toen kwam ik er achter dat de verlichting van het bedieningspaneel van de ventilator het niet deed. Dus ik naar de vw dealer zon pitje gehaald, haal het paneel los, vervang het lampje, plaats het paneel weer terug, lampje werkt, ventilator ook, EN DAN OPEENS, een pufje rook, en, geen ventilator meer!! Kan iemand mij vertellen wat er misschien aan de hand is? Ik hoor het graag!! Mvg rick! |
|
||||
|
||||
Welkom hier.
Heb je de zekering al nagekeken? Waar kwam de rook vandaan?
|
|||
|
|||
Quote:
dankjewel, de zekering aan de zijkant van het dashboard bedoel je? ja die is nog intact. het pufje rook kwam aan de bovenzijde van de middelste knop uit het witte gedeelte achter het bedieningspaneel.. (is dit de bedieningsunit oid?) gr rick |