|
||||
|
||||
Foto's row racing day's Rotenburg 31 juli(met der renner 3)
In het duitse Rotenburg werd er het weekend van 30/31 juli een 402 meter sprint event gehouden.
Nieuwsgierig geworden naar wat voor snel spul er in duitsland rondrijd op de zondag heengeweest. Op de paddock werd al snel duidenlijk dat er erg snel spul klaarstond om te gaan rijden. Waaronder enkele hotrods en een 6tal profesioneel uitgeruste vw's met 4 sliks. Op 1 ervan stond Renner 3,daarvan ging bij Alex en mij het vag hart een stuk sneller kloppen. Die kennen we van youtube! Een eerste testrun van die auto resulteerde in een 9,8 sec op de 402 meter. Donders! Hieronder een sneak preview Meer foto's staan hier : link Mvg VWteamPG crew |
|
||||
|
||||
holy f*ck die rooie mk1!
|
|
||||
|
||||
Leuk spul stond er Miquel, was echt een topdagje!
Volgend jaar een paar man extra ermee heen nemen, kunnen we evt de dag ervoor bij mij aan de Alster BBQ'en |
|
||||
|
||||
Ik was niet op de hoogte van het bestaan van dit event Wellicht dat ik er volgend jaar ook ga kijken.
BTW: je hebt een leuke serie foto's gemaakt |
|
||||
|
||||
is dat landkreis rotenburg-wumme?
ik heb 5 jaar in seedorf gezeten en was er vaak te vinden. 's weekend in ronolulu zwembad |
|
||||
|
||||
Rotenburg tussen Bremen en Hamburg.
|
|
||||
|
||||
Quote:
dat is 'm |
|
||||
|
||||
voorig jaar ook geweest. Daar zie je pas snelle auto pfff niet normaal man. Dit jaar helaas niet Ole (der renner) was zelf niet aan het sprinten. Maar stonden wel auto van hun tussen Zag ik op de foto's van je. Is zeker gaaf daar volgend jaar wel weer heen.
|
||||
|
||||
Renner 3, ik vind hem niet zo bruut als nr. 2 , maar volgens mij is hij wel iets sneller.
Maar volgens mij is hij niet meer van Ole, die is ermee gestopt toch? Oh ja, zo snel dus .: http://www.youtube.com/watch?v=ZsI9...feature=related
|
||||
|
||||
Deze tijd reed die daar
|
|
||||
|
||||
Was deze er ook VW roadwarrior ?
Word ook met het jaar sneller en sneller. http://kuehnel-concepts.de/index.ph...d=92&Itemid=110 p.s. , check dat filmpje van die schakelfout
|
||||
|
||||
Waarom moet die gast met die r38 zoveel moeite doen om te schakelen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
allea wat er was staat op de picture |
|
||||
|
||||
Oke, ik zie hem niet staan, maar dat komt omdat hij dus met de Corsa was
Zitten trouwens mooie foto's tussen, was denk wel een super gave dag.
|
||||
|
||||
Dat is geen schakelfout, is bij elk filmpje zo, heeft een lange 2, de rest zit weer dichter bij elkaar
|
||||
|
||||
ekskjoes me!
kwam hem net tegen.. en NOG winnen he! Damn
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, das een kennis van me, rijdt nu met ongveer 1000 pk zei ie laatst. |