|
|||
|
|||
Belastingvrije VW
Gezocht een goede en harde belastingvrije VW.
Watergekoeld, mag van alles zijn Golf/ Jetta/ Polo/ Derby/ Passat/ Santana enz. Moet wel redelijk netjes zijn en met apk. Soort brandstof maakt niet uit, GEEN automaat. Aanbieden via PM aub, de auto's die op dit forum te koop staan heb ik al gezien |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
mk1
Beste,
Ik verkoop mijn golf 1 van '83. 1.1 benzine Carrosserie is aan opfrissing toe en bestuurderszetel is slecht. Wel goed onderhouden en veel vernieuwd. nieuwe koppeling, alle stuurkogels vervangen ,nieuwe rollementen, nieuwe remmen, ontsteking nieuw + kabels. nieuwe schokdempers.carburator gereviseerd. Hij is gekeurd voor dagelijks gebruik en belastingvrij. Voor een goed bod mag hij weg. Mijn twee kids worden groter en heb een gezinswagen nodig. Mvg Tom |
|
|||
|
|||
@ linoke, had hem al zien staan maar is niks voor mij. Voor dat geld koop ik ook een NL mk1 waar ook werk aan zit, en die ik dus niet meer in hoef te voeren.
Maar bedankt voor het aanbieden. Net even een dikke tegenvaller gehad, naar een Derby gaan kijken die in nieuwstaat zou zijn voor behoorlijk wat geld... Wat een perenkist zeg ! Nog steeds op zoek dus. Golf/ Jetta MK1 of evt MK2, Santana, Polo Derby of Steilheck of wat dan ook. Biedt maar aan ! |
|
|||
|
|||
Ik heb nog een belastingvrije Volkswagen Polo uit 1984 op gas.
Auto heeft een nieuwe apk en een geldig Nederlands kenteken. Voorzien van een 34 liter onderbouw tank. Prijs rond de 1500. |
|
|||
|
|||
Sorry graag benzine of diesel, geen gas
|
|
||||
|
||||
golf 2 GTD 3 deurs van 1984. harde auto. technisch 100% uiterlijk heeft aandacht nodig,
kleur geel (was vroeger wit) met een witte motorkap en wit scherm. nieuwe apk 2 week geleden. prijs 1400 euro.
|
|||
|
|||
Bedankt voor het aanbod maar ik heb wat gevonden, mag dicht.
|