|
|||
|
|||
Marcocaddy
Dit is een kopie van een topic dat ik heb aangemaakt op het caddy-clan forum vandaar dat de berichten elkaar snel opvolgen etc
als er nieuws is post ik weer nieuwe berichten Ik ben Marco en sinds kort Caddy rijder Na 6 jaar in een audi Avant 1.9 TD RS2 uitgevoerd te hebben gereden , en sinds kort een nieuwe baan 3,5 Km van huis werd het tijd om deze te verkopen (96 euro wegenbelasting per maand) Dus de audi verkocht en op zoek naar een Caddy Deze kan ik op de zaak rijden dus 21 euro wegenbelasting per maand (900 euro verschil per jaar) Ik heb een tijdje gezocht en vond een leuke caddy , welbekend hier een oranje (ex MIVW) een afspraak gemaakt om de auto op te halen op zondagochtend zaterdagavond ging de telefoon en vertelde de eigenaar dat hij de Caddy nog even hield ..... dus snel op zoek naar iets anders en het volgende gevonden : Caddy sdi van 2000 met 143000 Km op de teller kleur Geel met Cupra wielen Schroefset side bars spiegels in de kleur , handgrepen in de kleur enz Deze caddy moet nog helemaal aangepakt worden in het voorjaar word hij compleet overgespoten de voorbumper zijkanten gaan dicht andere wielen cupra lip Cupra interieur cupra tellers in de middenconsole achterlicht rechts engels koplampen Stereo enz enz enz ik zal proberen het bij te houden op het forum hierbij wat fotos Marcocaddy |
|
|||
|
|||
Ondertussen ben ik bezig geweest met het interieur
Ik heb een mooi setje recaro stoelen gekocht en gemonteerd dit staat veel beter en zit ook veel beter Ook heb ik de tellerunit onder handen genomen ik heb originele volkswagen zilverkleurige tellers geplaatst en ook de verlichting veranderd in plaats van 2 lampjes boven de tellers zitten er nu 8 rode leds in dit zorgt voor een mooie rode verlichting op de tellers Hier eerst de oude look en hier de verbouwing en eentje met verlichting Marcocaddy |
|
|||
|
|||
Ook heb ik een middenconsole met cupra tellertjes gemonteerd
en op de plaats van het cassette/cd opbergsysteem heb ik mijn VHF/UHF transceiver geplaatst deze gebruik ik omdat ik zendamateur ben en hiermee verbindingen kan maken met andere zendamateurs. Een versnellingspook incl hoes (golf 4) maakt het geheel compleet De radio zit er ook in en de versterker , speakers , Subwoofer enz liggen klaar De kleur die de caddy gaat krijgen is Y1Y1 van seat het is citrusgeelmetallic en zodra de verf erop zit komen de Carrera Stickers op de zijkanten Marcocaddy |
|
|||
|
|||
Ik ben ondertussen op zoek geweest naar zwarte handgrepen, binnenverlichting en zonnekleppen
dit omdat ik de hemel en stijlen van de caddy zwart ga stofferen. deze items zijn wel te vinden maar de zonnekleppen het moeilijkst er zijn bijna geen volkswagens met zwarte zonnekleppen maar een golf 3 cabrio heeft ze wel en die heb ik dus gekocht deze komen vandaag binnen de binnenverlichting uit een golf op de sloop net als de handgrepen uit een passat 35i hier wat foto': zwarte binnenverlichting Handgrepen (identiek aan de caddygrepen maar dan zwart. De zonnekleppen komen als alles goed gaat vandaag binnen dus daarover later meer ook heb ik een klapsleutelsetje besteld dit vind ik gewoon netter dan de originele "gewone"sleutels van de caddy. De Speakerset ligt ook klaar om in gebouwd te worden Nu nog op zoek naar een knap zwart dashboard . met de ledverlichting ben ik ook nog bezig geweest maar daar moet ik nog even fotos van maken dus ..... word vervolgd Marcocaddy |
|
|||
|
|||
De zonnekleppen van een golf 3 passen dus niet
ik heb wel de beugeltjes voor de montage kunnen gebruiken waardoor alleen de kleppen nog zwart moesten worden deze heb ik gestoffeerd net als de hemel en de A stijlen zie foto's A stijl voor: A stijl na: Tot snel ....... |
|
|||
|
|||
Anngezien de caddy bij de plaatwerker/spuiter staat even geen nieuwe fotos
maandag ga ik er heen en maak ik weer wat nieuwe fotos ik heb nog wel even mijn tussenwandje geplaatst incl sub en versterker hierbij alvast wat fotos .... het raam komt er nog in zodra deze klaar is binnenkort meer !! |
|
|||
|
|||
En natuurlijk een veer in de .... van Eelco omdat mijn nieuwe dash erg mooi is geworden
Vakwerk zeg ik !!!!!! |
|
|||
|
|||
Ik ben vandaag even langsgeweest bij de caddy
ze zijn er mee begonnen een van de zijkanten is al dicht en ziet er al redelijk uit ik ben erg benieuwd naar het eidresultaat .... zie fotos Snel meer !!!!! |
|
|||
|
|||
Tijdens het wachten op de caddy ben ik nog even bezig geweest met de verlichting van de kachelknoppen
de tellers en alle schakelaars zijn al voorzien van rode leds alleen de kachelknoppen moesten nog hier zit normaal 1 lampje in wat alles vanuit het midden verlicht dus in het midden aardig rood verlicht maar verder naar buiten bijna geen licht nu zitten er 7 leds in 3 achter elke draaiknop in het midden en 4 rond de middelste knop en die voorzien de tekens van de knoppen van licht zie fotos ... beetje knutselen maar het eindresultaat is erg mooi rood licht Marco |
|
|||
|
|||
Het Einde komt in zicht
hier nog wat fotos van hoe de caddy er bij mijn laatste bezoek bijstond ondertussen is hij helemaal strak en in de grondverf , Komende week word hij gespoten en dan in elkaar zetten dan Bij Eelco langs om het nieuwe geflockte dashboard te monteren as vrijdag post ik weer wat fotos Marco Ook het dak is weer strak |
|
|||
|
|||
Vandaag weer even langs geweest en ...... wow hij word gaaf !!!
hieronder wat foto's \ |
|
|||
|
|||
Hier een paar fotos van een stuk van de rechter dorpel
deze is in het verleden bijzonder slecht hersteld na een aanrijding o.i.d. nu zit er een verse dorpel in want het moet wel netjes gebeuren Marco |
|
|||
|
|||
Ik kon het niet laten en ben vandaag weer even wezen kijken
nog even en de caddy is aan de buitenkant klaar !!!! hier nog wat foto's van de caddy incl alu bumperplaat (erg mooi geworden) alleen het sleepoog moet nog even mat zwart binnenkort meer Marco |
|
|||
|
|||
Na een paar uur sleutelen kon de Caddy eindelijk mee naar huis
Ik heb alvast de achterwielen gemonteerd voor volgen deze week hier alvast een paar snel genomen fotos ... ongewassen stoffig en nu al zo mooi !!!!!! Snel meer !! |
|
|||
|
|||
Nog een paar foto's gemaakt
morgen de voorwielen monteren en dan beginnen aan de binnenkant tot snel |
|
|||
|
|||
toch nog even een paar foto's met de voorwielen eronder
snel meer !! Marco |
|
|||
|
|||
even een kleine poll (als dat mag)
wat vinden jullie wel of niet doen zonder Met Porsche Carrera look belettering moet volgens mij wel iets hoger op de zijkant ..... |
|
|||
|
|||
De stickers laten we nog even wachten
hieronder een update met wat er tot nu toe is gebeurd aan de Caddy : Klapsleutelset Exide Maxxima Accu 900CCA Knipperlichten zijkanten voor gecleaned Zijkanten laadbak gecleaned Wielkastranden achter omgerold Bumperbeschermstrip Alu inox Brock B2 Breedteset 7,5 / 9J 16 inch met resp 195-45-16 / 215-40-16 Seat ibiza cupra grill (buitenrand) Embleemloze grill Seat ibiza Cupra lip Nieuw voorraam Ramen Getint Rechter achterlicht engels Recaro Stoelen Zwart geflockt dashboard Zwarte vloermat Nakamichi MBX radio Nakamichi PA 4100 versterker Phonocar 2/805 se High Tech line Composet Earthquake Tremor 10 inch Subwoofer Target Xtream harddisk-multimediaspeler Senergy (Hirschman) DVBT tuner Power Acoustik DVD speler Senergy 7inch lcd scherm Nokia CK-15 Carkit Grijze tellerplaten origineel VW Cupra Spanning en oliedruk meters in middenconsole Kentekenplaten met opgelegde letters Koplampen Zwart angel eyes Xenon verlichting Flat-blade wisserbladen Caddy RSD stickers Raam in tussenschot bestickerd Deurpanelen Zwart gestoffeerd A stijlen boven Zwart gestoffeerd B stijlen boven Zwart gestoffeerd Hemel Zwart gestoffeerd Zonnekleppen Zwart gestoffeerd Tussenwand uit 1 stuk Zwart gestoffeerd Complete laadruimte Zwart gestoffeerd en voorzien van verlichting Binnenverlichting Zwart Handgrepen Zwart Kickpanelen Zwart Dorpelkappen Zwart B stijlen Zwart Beugels van zonnekleppen Zwart (Golf 3 cabrio) Versnellingspook + hoes Golf 4 Dashboardverlichting vervangen door rode leds (+- 40 stuks) Deuren gedempt (Dynamat) Golf 3 Edition Black stuurwiel met "duimen" en geperforeerd leder Nieuwe uitlaat met gepolijst RVS eindstuk Kinderstoel met zelfde bekleding inc Recaro logo Binnenkort weer wat fotos van het interieur incl geflockt dashboard (thanks to Eelco de Flockkoning) |
|
|||
|
|||
Hierbij wat foto's van de demontage van het dashboard
oud en nieuw Puinhoop snel meer Marco |
|
|||
|
|||
Hallo
Na aardig wat drukte weer eens een update De stickers zitten er op en het valt mij erg mee het staat de caddy goed ...(smaken verschillen natuurlijk) hieronder wat fotos van het interieur incl geflocked dashboard en zwarte accesoires en van de stickers tot snel Marco |