![]() |
|
|||
|
|||
![]() D.A.M.N.2, Dark Angels Meeting Number 2
![]() ![]() ![]() Location: -Expodroom Bree -Industrieterrein Kanaal-Noord 1167 -3960 Bree Date: -4th of september 2011 -time: 10.00u till 17.00u Info: - cars €10, visitors free - Entrance Selection (voor zekerheid mag je altijd foto's van je wagen sturen naar G.M.90@hotmail.com) - VIP cars (70% VAG) Cups: - Top 20 Show & Shine - Top 3 BOS foto's locatie, plaats voor +- 700 wagens ![]() ![]() ![]() ![]() >>Clubsite<< Die op D.A.M.N.1 waren weten wat ze kunnen verwachten, op D.A.M.N.1 waren 32 wagens uit Duitsland.. |
|
||||
|
||||
![]() Wij zijn ales het goed is ook met een paar wagens daar.
Hopen op een beetje goed weer. Grtz Eddy
|
|||
|
|||
![]() Aanwezig !
![]() |
|
|||
|
|||
![]() De VIP's van dit jaar zijn geregeld en vooral veel VW's en ook wel wat Opel's
Gechromeerde VR6 en G60 blokken aanwezig vanuit Duitsland.. Voor degen die Bree niet weten liggen niet zo echt ver van Weert en nog geen 40km van Geleen. |
|
||||
|
||||
![]() Wij komen ook met een paar auto's!
![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Wederom aanwezig, was een leuke meet. Kan ik gelijk het springkussen weer even testen
![]() grtz H.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hoe laat vertrekken jullie, anders rij ik met jullie mee ![]()
|
||||
|
||||
![]() Aanwezig
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nog even en dan is het zover.
Ben net klaar met mijn wagen. Morgen lekker vroeg vertrekken. Grtz Eddy