|
|||
|
|||
golf 1 g60 projekt op de schop
4 x remklauw corrado achter incl. 2 astappen en kabels 75
2x willwood hoofdremcilinder 75 samen deur links 3 keer 75 euro deur rechts 3 keer 75 euro motorkap 2 keer 20 achterklep dicht 30 voorscherm links en rechts 30 3x deur links, 3x deur rechts, 2 motorkap, 2 voorschermen, 1x achterklep Alle plaat werk in keer meenemen 200 euro. G60 cilinderkop 100 G60 onderblok 25 Raam mechanisme golf 1 nieuw 50 Ramen set incl rubbers 30 Dynamo g60 20 Radiator corrado g60 10 ophangpunten onderkant opnieuw gespoten 10 draagarmen 4x 2 zo goed als nieuw 20 voor alle 4 achterlichten golf 1 klein 10 Achterassen golf 1 2x 25 euro 2 x benzine tank 10 euro diesel tank 10 euro banden dunlopp sp9000 215/40/16 6 mm profiel 2 goed 1 wang beschadigd en 1 schroef 100 euro stuurinrichtingen golf 1 2 x 10 euro 2 x dashboard oude type 1 x plastic, 1 x softboard. Een goed bod voor alles mag ook. Het meest is verkocht, om niet met de laatste dingen te blijven zitten in prijs verlaagt. Mocht je iets zoeken kleine niet bijzondere onderdelen, mail me en dan kijk ik of ik het nog heb liggen. Het begint me in de weg te liggen, bieden mag. Dit zijn de vraagprijzen, ga aub niet mailen wat het min bedrag is. (marktplaats praktijken) Als je iets ziet wat je misschien aanstaat, mail voor foto’s of. En bied wat het je waard is en dan krijg je vanzelf reactie. Mail: pascalaltena@hotmail.com mailen bovenstaande mail adres Last edited by papascal : 08-08-2011 at 22:40. |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
de wilwood koppelings cilinder heb ik wel belang bij. verzenden mogelijk?
|
|
|||
|
|||
ja hoor mail mij je adres gegevens maar.
en dan handelen we via de mail af. geen belang bij de remcilinders? |
|
|||
|
|||
die hoofdremcilinders dat is voor 2 auto's neem ik aan?
past die op een originele rembekrachtiger? nieuw of gebruikt? |
|
|||
|
|||
heb je toevallig de hitteschildjes nog die achter de remklauwen zitten?
|
|
|||
|
|||
Quote:
voorzijde of achterzijde? Last edited by papascal : 23-06-2011 at 21:34. |
|
|||
|
|||
Quote:
nagel nieuw nog niet eens gepast, ze zijn voor 1 auto. voor een voor en achter. er zijn pasklare pendalen voor of je moet zelf creatief zijn. Staan veel op ebay willwood. is een groot amerikaans merk voor de racerij. |
|
|||
|
|||
tim neemt de koppelingscilinder morge mee, als hij de golf1 bij jou op komt halen. hij betaald hem uiteraard ook direct.
|
|
|||
|
|||
Quote:
oke hij ligt klaar. Last edited by papascal : 19-06-2011 at 21:45. |
|
|||
|
|||
corvette
Wat moeten deze wielen gaan kosten?
Kom namelijk zelf ook uit hardenberg |
|
|||
|
|||
Quote:
Achterzijde |
|
|||
|
|||
ik zal vrijdag even voor je kijken.
|
|
||||
|
||||
Had een bod gedaan op je carbon spulleke..(via MP) en zie dat je hier actief bent.
Wil je steenslagkapjes wel hebben,eigenlijk ook de voorlip...kan je nog iets doen?
|
|||
|
|||
Quote:
ik heb ze liggen zit echter wel roest aan |
|
|||
|
|||
Quote:
je inbox is vol is goed ik wacht af. er is wel veel animo voor, dus wacht niet te lang |
|
||||
|
||||
geleegd
|
|||
|
|||
en weer bij gewerkt
|
|
|||
|
|||
Je mailbox zat vol dus doen we 't ff zo.
Die drukmeter die je verkoopt is die toevallig van VDO? Grt Nuel.
|
|||
|
|||
|