|
||||
|
||||
T2 camper opnieuw bij de VW dealer
Ik kijk net even op de site van VW campers en nu blijkt dat sinds afgelopen maand de T2 camper weer nieuw leverbaar is bij de dealers.
Ik moet zeggen dat ik toch wel erg verrast ben. Ik weet dat ze in Brazilië nog gemaakt worden, maar had nooit gedacht dat VW ze nog ooit op de Euopese markt officieel zou gaan aanbieden. Ik kan me ook niet voorstellen dat deze bussen nog aan crash-testen en andere moderne eisen voldoen. Maar het zou wel geweldig zijn als we ze weer wat meer gaan zien op de Nederlands wegen. Cool, maar wel erg prijzig met een vanafprijs van 45.000 Euro! http://www.volkswagencampers.nl/
|
|||
|
|||
Hoop geld maar wel heeeeel vet!! maar gelukkig heb ik nog een oude
|
|
||||
|
||||
Leuk, maar voor dat geld zou ik toch voor een T5 gaan met een dijk aan opties
|
|||
|
|||
er moet wel een reserve wiel voor op wat een lelijk ding zo |
|
||||
|
||||
die neus lijkt idd nergens op,chromen bumpers trouwens ook niet.en die prijs,tja.....
|
||||
|
||||
ben trouwens wel heel benieuwd naar het 80pk 1.4tje wat er in is geschoven,lijkt me een lief motortje......
|
||||
|
||||
Gaaf!
|
||||
|
||||
Duur maar gewoon via PON??
Krijg nou wat??? Weet iemand meer van het wat&hoe erachter? Dan zou je bij de dealer dus ook weer T2 onderdelen moeten kunnen bestellen??? 't Reservewiel van tegenwoordig is fake: Valt de radiator wat minder op... Weet iemand ook waarom deze auto's niet direct als alcoholisten op kenteken staan (brandstof "A")? Jens
KCN regio Fryslân Last edited by Zeend : 07-11-2011 at 22:22. |
|
||||
|
||||
Lijkt me zeker een voordeel wat onderdelen betreft....
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Komen volgens mijn direct uit Brazilië.
http://www.volkswagen.com/br/pt/carros/kombi.html Kost daar ongeveer 16500 euro.... ik durf te zeggen dat er een lekkere marge op zit. Last edited by Dirk : 07-11-2011 at 22:32. |
|
||||
|
||||
dat staat ook in de eerste post Dirk.
|
||||
|
||||
Quote:
vanuit bed met één oog al dicht.... ook ik maak fouten. |
|
||||
|
||||
Het mooie is wel dat als VW er hier nu weer support voor heeft, de grijze markt ze binnen een paar maanden voor de helft kan aanbieden terwijl de dealer ze gewoon weer kan onderhouden.
|
||||
|
||||
De bus is te koop vanaf € 33.995 (29.053 ex BPM) voor de besteluitvoering.
Bij Danbury heb je voor £ 25.000 al een eenvoudige camper. Een T5 heb je vanaf € 21.000 of zo. Twee conclusies: het is niet de bedoeling dat de T2 hier een succes is, en de T2 is in Brazilië ook al niet bepaald goedkoop. Jens
KCN regio Fryslân Last edited by Zeend : 07-11-2011 at 22:57. |
|
||||
|
||||
toen zag hij er er ook al uit zoals in post 1 hoor. alleen was hij toen nog zowel in lucht als water te krijgen.. sinds 2009 alleen nog in water.
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, dat is de radiator. In Mexico al lang bekend. In Brazilië hebben ze nog lange tijd de T2c als luchtkoeler gemaakt. Uiteindelijk voldeed die niet meer aan de emissie-eisen. Liefhebbers kregen hem nog wel Europa in overigens, met de motor uit een Mexico-kever. Helaas heeft VW do Brasil niet voor die optie gekozen, maar voor een waterkokertje achterin. Zie ook http://www.autoweek.nl/autonieuws/4...chtgekoelde-vws zo'n speciale "LLE"-T2: en zo zagen de laatste T2's in Mexico eruit Ik vind het dak eigenlijk storender dan de grille.. Jens
KCN regio Fryslân Last edited by Zeend : 07-11-2011 at 23:13. |
|
||||
|
||||
Wat mij intrigeert: in de optielijst staan verlagingsveren vermeldt. Wat voor een vooras zit hier onder dan???
|
|
|||
|
|||
T2 camper 'nieuw' uit de verhuur- en nu?
bij pon cq volkwagencampercentrum.nl kon je de nieuwe T 2 ook huren. Echter sinds heel kort opeens niet meer! Heel jammer en teleurstellend want wij hadden al plannen voor een trip naar Scandinavie. weet iemand waar je de nieuwe T2 kan huren?
Last edited by Wies : 05-01-2012 at 15:55. |
|
||||
|
||||
Wel een echte oude T2. Op www.camper2freedom.nl