![]() |
|
||||
|
||||
![]() heeft iemand ervaring met de huidige schroefsetjes van Raceland tov van alle andere goedkope setjes voornl. in de catagorie Golf/Jetta I/II/III.
En ik weet dat men eigenlijk voor de betere setjes moet gaan, maar voor hooguit 2000km per jaar... |
|
||||
|
||||
![]() Dan wil ik je toch deze aanraden: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll...m=350453451396&
Bevalt mij erg goed, veel comfort maar toch erg laag. DTS is eigenlijk AP en AP is weer KW/Weitec |
|
||||
|
||||
![]() Jep helemaal correct, echt fijn spul he Ruben.
Ik zou ook daar voor gaan raceland dat hobbelt echt heel erg, kun je beter niet voor kiezen. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Idd heb ook Raceland onder me 1.3 mk2 zitten is is me toch een partij stug!!! en staat niet eens erg laag haha.
Maatje van me rijd met gele fk schroefset via skg carstyling,valt me ook niet tegen!
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een schroefset van raceland onder me golf 1 en deze valt wel mee hoe stug deze is.
Onder de golf 4 heb ik een setje van v-maxx die je in hardheid kan afstellen en deze is af te stellen van slap tot zo hard dat de demper niet eens meer inveert.
|
||||
|
||||
![]() Heb rond gereden op een set van Raceland. Wat een ellende, een set van Supersport is daar echt soepel bij.
Quote:
1 ding scheelt, als je hem lager draait blijft die net zo stug ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo, ik heb uiteindelijk gekozen voor DTS, op het eerste gezicht kwalitatief zeer netjes afgewerkt zeker met betrekking tot de lasnaden. Mooi ook dat je dmv 1 stelring de hoogte kunt bepalen ipv 2 contra ringen.
Qua rijgedrag is de wagen wel stug maar absoluut niet extreem ( steigerbuis principe ) stug. |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb ook raceland onder een golf 2 bevalt prima vind het ook niet heel stug ofzo. Heb op het laagst zonder hulpveren rijd prima. Ligt er ook maar aan wat je gewend bent.
|