|
||||
|
||||
cabrio wageningen wie heeft daar al eens iets gekocht???
hey is er ook een mede forummer/ster die als een onderdelen bij een ene Ardie heeft besteld??
zijn naam op marktplaats is cabrio wageningen en bied diverse golf 1 en golf 1 cabrio onderdelen tekoop aan, ik heb bij hem van die speakerbakjes besteld, vorige week het geld netjes overgemaaktmaar nog steeds niets mogen ontvangen, ook reageert tie niet op mail/sms en neemt ook zijn telefoon niet op.maar kan wel gewoon advertentie's plaatsen dus het lijkt me ook dat tie dan wel even kan reageren op zijn mails!! wie kent deze jongen/man en heeft al eens zaken met hem gedaan?? |
|
|||
|
|||
deze knul? zie link
gewoon even langs gaan.. kaart staat aan in zijn advertentie wel vreemd dat hij niet meer reageerd succes http://link.marktplaats.nl/413417248 |
|
|||
|
|||
Ik heb van de week ook wat bij hem besteld,betaald en nog niets ontvangen!!
Zijn advertenties zijn inmiddels van marktplaats. Ik heb geld overgemaakt naar ene G. Smaling. Ook geen reactie op mail. Het was gelukkig niet veel maar toch..... |
|
||||
|
||||
hij licht de boel op heb er ook meer over gehoord
dat je niks krijgt sterkte met de afhandeling |
|
||||
|
||||
Ik heb hem ooit "opgelicht".
|
||||
|
||||
Adri
Pas nog geweest. Is bijna elke zaterdag aanwezig.
Gewoon even afspreken. Hij heeft me nog niet laten zitten. Hij heeft een enorme voorraad golfdelen tegen een schappelijke prijs.
|
||||
|
||||
vreemd hoor
ik heb vaak onderdelen gekocht noooit problemen of defecte onderdelen.. en zeer scherpe prijzen |
|
|||
|
|||
vreemd verhaal, hierboven staan er 2 die WEL spullen hebben gehaald of verzonden gekregen. En de rest dus niks!
Raar!
|
||||
|
||||
'de rest' is ook 2 man,fifty-fifty dus
van horen zeggen liegt men veel zei m'n opa altijd,daar hebben we dus niks aan.
|
|||
|
|||
Quote:
en je opa was een wijs man daar heeft die zeker wel gelijk in! btw: 10000 posts Gerben....feestje denk!
|
||||
|
||||
Quote:
ik zou zeggen kom even langs om het te vieren
|
|||
|
|||
zet de gehaktballen maar klaar!
back maar weer ontopic denk ik!