|
||||
|
||||
TK: Golf 1 Cabrio 1988 Turbodiesel!
Dag,
Ik heb nog een Golf 1 Cabriolet staat (champagne achtige kleur) uit 1988 met een GTD blok erin. Auto is 2/3 jaar terug overgekomen vanuit Duitsland en hier als diesel op kenteken gezet. Tijd daarna is dat blok kapot gelopen en is er een nieuw blok ingehangen. Destijds door tijdgebrek etc. nooit klaar gemaakt. Nu inmiddels helemaal geen tijd meer voor dus de cabrio gaat weg. Staat het afgelopen jaar netjes in een schuur uit de wind of regen. Toen ik hem op kenteken heb gezet is het volgende allemaal vernieuwd: - Zgan Dak erop. Zwarte hemel/zwarte buitenkant - Remmerij rondom vernieuwd (compleet) - Remleidingen naar achteren compleet vernieuwd - Rood skai leer interieur (bijrijdersstoel verdiend aandacht) - Chrome grill De auto is verder netjes, alleen het GTD blok wat erin hangt dient nog aangesloten te worden en afgesteld (destijds nieuwe pakkingen, kopbouten etc. ) Er zit geen intercooler bij. Interieur: Bruin dashboard Rood skai leer Exterieur: Champagnekleur Zwarte kap Rode acherlichten Chrome grill En nu de prijs: Voor 900 euro mag je de auto komen ophalen, niet minder. Je kunt deze auto gebruiken om op te knappen, maar je kunt hem ook als donor gebruiken. Voor foto's kun je me mailen. m.nas (at) home.nl groeten, Marcel
|
|||
|
|||
reeds verkocht