|
||||
|
||||
VW Motorsport grill!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Der Streifen wurde nachträglich bearbeitet aber im "orig." farbton des Golf Limited Kühlergrills!
tja..
|
|||
|
|||
porsche riviera blauw was het toch?
|
|
||||
|
||||
ik denk als je heel hard gaat krabben er gewoon rood of chrome onder weg komt..
|
|||
|
|||
Idd,
Ik zal het hok even in om ook maar een motorsport grilletje te maken Ps, is het niet aan een bepaald nummer te zien dat het een originele VWM grille is???? |
|
|||
|
|||
Quote:
Nope... daar heeft VWM niet een apparte grille voor laten maken met een ander onderdeelnr...(veel te hoge kosten) alleen een ''kenner'' zal zien of het een echte is maar de advertentietekst zegt al genoeg naar mijn idee |
|
||||
|
||||
bod staat nu op 11,50 daar kun je er zelf geen 1 voor namaken.trouwens guido waaraan kan de kenner dat zien dan?want neem aan dat dat blauwe lijntje er origineel ook niet vanzelf tegenaan is gelopen?en als er geen apart onderdeelnummer bestaat voor zo'n grille kan dat m.i. maar 1 ding betekenen,die 100 grilletjes zijn met de hand beplakt/geverfd?
|
|||
|
|||
hoewel de auto met de hand gebouwd is Gerben.hebben de grilletjes hetzelfde proces ondergaan als een grille van een GTI met rode bies, nl machinaal bewerkt alleen de kleur is destijds ''ff'' veranderd naar Porsche Riviëra Blue er zullen er aardig wat in omloop zijn die handmatig gemaakt zijn waarbij je het bijna niet ziet hoor,is ook niet erg met een handgebouwde auto! het gaat tenslotte ook om het VWM Embleem.dat MOET echt zijn.
en dat is ook zo te herkennen als het niet echt is...... maar ach wat maakt het uit,valt toch alleen maar op zo'n blauwe bies.... Last edited by HannoverEdition : 28-09-2011 at 21:13. |
|
||||
|
||||
"Der Streifen wurde nachträglich bearbeitet aber im "orig." farbton des Golf Limited Kühlergrills!"
voor degene die niet goed duits kunnen. => De strip werd later gewijzigd, maar in de "orig." kleur van de Golf Limited grille! Niet echt dus
|
||||
|
||||
zoals ik al zei..tja
|
||||
|
||||
Quote:
idd maar dacht zal het ff vertalen Mijn duits is zelf ook niet super en vind het leuk dat het soms ff in het nederlands erbij staat
|
||||
|
||||
ja bij mij gaat duits altijd vanzelf..alleen bij frans moet ik altijd even twee keer knipperen
|
||||
|
||||
Quote:
Niet gewijzigd, maar bewerkt....