|
|||
|
|||
WTF!! Driving in Asia .......
Last edited by Domi : 14-09-2011 at 17:32. |
|
|||
|
|||
de eerste 20 seconden ben ik hier in NL ook wel eens geneigd om te doen alleen dan zonder dat hulpmiddel maar met het blote vuistje....
voor de rest.......... |
|
|||
|
|||
Ze rijden daar ook allemaal met de ogen horizontaal (lage zon stand). Geen wonder dat dit allemaal gebeurt.....
|
|
||||
|
||||
LOL, 99% kan ook zoooooo makkelijk voorkomen worden. Als je eerder op de toeter hangt dan de klapper maakt doe je iets niet goed.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Last edited by Domi : 14-09-2011 at 18:00. |
|
||||
|
||||
trieste en vooral racistische opmerking. Meeste van dit soort zaken gebeuren hier ook allerdag. Ben er nu een aantal keer die kant op geweest, bali, maleisie etc en gezien de drukte daar , vooral met motoren, viel mij het reuze mee hoe er gereden werd
|
|||
|
|||
De gemaakt filmpjes tonen anders een heel ander beeld. Lijkt wel lopende band werk daar.
Hier valt dat soort zaken wel mee. |
|
||||
|
||||
als je hier 4 jaar lang filmt kijg je t zelfde..
|
||||
|
||||
@ 1:42 tippelzone in t 1e filmpje...
Wat n dolle bedoeling daar, hebben hun ook allemaal n onboard camera constant aan ivm verzekering ofzo?
|
||||
|
||||
90% gaat ook gewoon met volle snelheid een kruispunt over zonder te kijken, of zien het aankomen maar rijden nog door en laten t gebeuren om te laten zien dat hun piemel groter is ofzo
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, maar dit is daar allemaal in 1 dag opgenomen... Geloof je niet? Staat er toch onder. Wedden |
|
||||
|
||||
zitten ook wel mongolen tussen hoor, maar dit gebeurd hier ook
|
|||
|
|||
ik heb de avondspits in kualu lumpur gereden en laat ik je dit zeggen dat ongeveer net als in die filmpjes gaat..... 6 baans weg helemaal links rijden en dan rechtsaf willen. Knipperlicht aan en gaan.....
|
|
||||
|
||||
Ik kom 1x in de 6 weken in China, dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Slaat echt nergens op dit verhaal...
|
|||
|
|||
Toch is het zo.
Maar het zal misschien niet overal zo zijn. |
|
||||
|
||||
Meningsverschil moet kunnen, toch ?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik denk steeds.... waarom heeft iedereen continu een camera lopen in z'n auto??
En ook dat typische piepje als er bijna wel of net wel een aanrijding is...
|
||||
|
||||
Ach het went, de eerste paar minuten in de bus in Sri Lanka waren heftig. Gelukkg hadden we een goede chauffeur. In een tuktuk kwamen we in een spannende situatie, of tegen een Ashok (bus) aan of een voetganger, de tuktuk driver koos voor de voetganger (een leven is daar iets minder waard dan in NL). Gelukkig ging het net goed. Ik zou er zelf niet graag rijden, daar ben ik iets te schijterig voor .
|