|
|||
|
|||
Welke motor zit in deze golf
Nu een golf zien staan met kenteken RL57RB
Klopt het dat deze een k-jetronic motor erin heeft liggen? Dit heb ik volgens mij weten te achterhalen via h-base en dobbel wobber. Gr Tim |
|
||||
|
||||
Volgens mij zijn dat al de monotronic motoren ? Monopoint elektronische inspuiting.
|
|
||||
|
||||
Quote:
rp's waren er toen nog nietis me niet geheel duidelijk wat voor blok dit moet wezen,een gx[k-jet] heeft nl 66kw. carb misschien?
|
||||
|
||||
een EX heeft ook 66 kw maar geen injectie heb je het motornummer al nagetrokken ?
|
|
|||
|
|||
ik kom bij het kenteken wat jij opgeeft op een JH motor, dus mechanische multipoint injectie (met kat en lambda volgens mij)
|
|
||||
|
||||
Dus de aanbieder van deze cabrio weet niet zo veel van motoren? Anders had je die toch kunnen vragen?
|
|
||||
|
||||
Of neem er een foto van en plaats deze in dit draadje
|
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt, had gevraagd, kreeg als reactie: "hoe kan ik dit zien" Ze hebben de auto al 8 jaar maar weten dus niet waarin ze rijden. Geef me al niet zo veel hoop verders ook. Gr Tim |
|
|||
|
|||
wat is dat nou voor dom antwoordt ik denk dat zeker 75% van de mensen niet weet wat voor motor er in hun auto ligt
okee ze hebben er geen verstand van dus ook niet aan geklooit maar in hoop cabrio ligt een 2h motor
|
|||
|
|||
Quote:
Mogelijk, maar had ook naar onderhoud gevraagd en daar kreeg ik ook geen antwoord op. Oke, misschien beter geen antwoord dan de hele boel voorliegen dat de auto al het onderhoud heeft gehad. Maar volgens mij zijn er ook nog steeds een hoop met een carb. En daar heb ik nou niet al te fijne reacties over gelezen. Ik kan gerust sleutelen, maar wil wel een beetje betrouwbaarheid. Vandaar de vraag welke motor erin ligt. Wil niemand tegen de schenen schoppen hoor. Mvg Tim |
|
|||
|
|||
Volgens h-base zit er inderdaad een JH motor in zoals eerder aangegeven.
Dit is volgens doppelwobber een k-jetronic zonder katalysator. http://www.doppel-wobber.de/wbb2/In...lf-Motoren.html Maar wil je het zeker weten moet je gewoon naar de wagen gaan kijken. |