|
||||
|
||||
Project golf 1 1.5 automaat uit 1977.
Hallo.
Hierbij bied ik een golf1 aan uit 1977. het carroserie is eingelijk al helemaal strak.. Dat is helemaal vertint. Zit geen roest of wat aan nog een keer fijn schuren en kan zo naar de spuiter. De motorruimte is helemaal zwart gemaakt. Origele kleur is rood Motor en bekleding zit er niet meer bij. Nieuwe vmaxx schroefset. Alle deurstrips enzo zijn er wel bij allemaal in chroom in goede staat. extra motorkap en spatbord. ramen zijn kompleet. achter steenslag kapjes.voor om de wielranden. Grille met chrome randje. nieuwe kruiskoplampen. En nog veel meer.. compleet dash met tieten tellers. zal volgend weekend even betere foto`s maken.ook van de extra onderdelen 1300 euro of goed bod Voor meer info even bellen of pb. Inruil is mogelijk inruil van een paar leuke wielen of mooi interieur van golf 2 ook bespreekbaar Danny 0657937521 Last edited by daantjejetta : 19-06-2011 at 16:48. |
|
||||
|
||||
Is deze org nl en zit er nog een kenteken op?
|
|||
|
|||
Goedendag, voor mij dezelfde vraag als hierboven, oftewel heeft die origineel blauwe kentekenplaten? en verkoop je ook alleen het chassis? of in ieder geval zonder: Nieuwe vmaxx schroefset, extra motorkap en spatbord en nieuwe kruiskoplampen.
Mvg Alexander |
|
||||
|
||||
jah het is een org nl.
en het kenteken is er gewoon bij.. Gr danny |
|
||||
|
||||
Pm gestuurd.
|
||||
|
||||
Nieuwe pm gestuurd.
Heb zeker wel intresse,ga even kijken wanneer ik tijd heb.
|
||||
|
||||
up..
|
|
||||
|
||||
Heb je weer gepm'd, dus laat maar even weten.
|
||||
|
||||
verkocht kan dicht
|
|
||||
|
||||
Ben eigenlijk wel benieuwd naar het kenteken...kon mijn oude wel eens wezen.