|
|||
|
|||
Golf4girl
Zo deze tupperware girl stelt zich ook maar eens voor hier
Ik is Chantie, 17 jaar aktief in de TUNING SCENE, en bijna 10 jaar saampjes met mijn Golf 4 Foto's zeggen meer dan woorden haha. Afgelopen jaren diversen malen veranderd van look, voorheen meer de tuningsmaak, en tegenwoordig meer de CLEAN Style, alhoewel er mensen zijn die de bumpers te grof etc vinden, maar ik ben er blij mee. Wat er nog gaat gebeuren in korte tijd: Ander blok want het huidig blokje is onlangs overleden ( 3 ton net niet gered) was een 1.4 16v komt nu een 1.8 20v turbo in. Velgen worden in de kleur gespoten meer OMLAAG Originele spiegels weer erop ( 2 kleintjes ) en ik laat een setje originele bumpers cleanen. Groetjes Chantie en huidig sinds aug 2011 airbrush van de hoofdsteunen is er inmiddels af, netjes zwart weer dat was zooooo 2007 Last edited by Golf4girl : 16-03-2012 at 19:51. |
|
||||
|
||||
Welkom op VF!
Quote:
Niet alleen de hoofdsteunen Maar goed, ik heb weinig klagen met m'n petroleum stokers
|
|
||||
|
||||
heb ik die auto niet laatst in een of ander blaadje zien staan. met een fotoshoot met jou en je vriend? lijkt er anders heeeel veel op...
owja welkom
|
|||
|
|||
dank u beiden
en idd golfje , nummer 1 van de autoweek dit jaar stond het golfje in En mijn vriend heb ik leren kennen via Het Vw forum ( sorry voor de reclame haha :P ) |
|
||||
|
||||
welkom,op de spiegels na vind ik het wel een bruut ding......
[is het trouwens een vw-forum iets om een defensieve signature te plaatsen?]
|
||||
|
||||
Quote:
ja was inderdaad de autoweek....leuk
|
||||
|
||||
Welkom hier mop
Maken samen wel iet moois van ( niet dat die dat nog niet is )
|
||||
|
||||
Howwww sweet
|
|
|||
|
|||
sweet ja
|
|
|||
|
|||
Welkom , die komt me nog wel bekend voor in het grijs.
Ziet er goed uit allemaal , je hebt deze al best een tijd he.
|
||||
|
||||
Kom je hier ook al spammen laiverd haha
|
||||
|
||||
Ik geloof dat ik jou ken
Welkom hier! Girlpoweeeeer
|
|||
|
|||
Quote:
Dank u Ik heb hem idd lang 10 jaartjes alweer dit jaar poe poe echte vw @ ray ja sorry @ madison dat kan goed kloppen |