|
||||
|
||||
auto starten als ie op bokken staat
Ik heb sinds in mijn koppelingsplaten heb vervangen, last van een gejoel, rechtsvoor.
Ligt niet aan de versnellingsbak, of dergelijke, wiellagers zijn ook allemaal goed. Maar ik heb het vermoeden dat het bij mijn aandrijfassen wegkomt. Alleen zit ik met het probleem dat als ik hem op de krik zet, en ik het wiel handmatig draai, het geluid niet kan vinden. Is het mogelijk, dat je de auto op bokken zet, en onder het blok ter ondersteuning de krik, de auto in zijn 1 te zetten, wielen er aan beide kanten wel af, om te kijken waar het wegkomt. of zeg ik nu echt heel wat doms
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Waarom niet? Overigens bij een Golf Syncro niet vergeten om de achteras ook omhoog te zetten.
Maar waarom zou je een krik onder het blok leggen?
|
||||
|
||||
Quote:
ter ondersteuning mocht hij van de bokken afdonderen
|
||||
|
||||
Zodat die je motorsteunen en carter naar de eeuwige jachtvelden kan helpen...
|
|||
|
|||
Als je beetje fatsoenlijke assen steunen hebt kan je dat best doen. Uiteraard de auto goed stabiel zetten, handrem blokken achter de achterwielen etc.
Ik heb t laatst zelf ook gedaan, had nergens last van, stond gewoon stabiel. Anders naar een doe het zelf garage en daar even op de brug zetten. |
|
||||
|
||||
Quote:
dat is ook weer zo
|
|||
|
|||
geen probleem! Ik had gewoon 2 bokjes onder de draagbalken die je onder de auto ziet! Gebeurt niks mee! Idd ff handrem erop en blokkies voor de achterwielen!