|
|||
|
|||
Waar wielbouten ?
Het lijkt zo simpel maar dat valt tegen...
Ik wil op mijn passat 3B achter spoorverbreders monteren, en moet dus wielbouten hebben die iets langer zijn als degenen die er nu in zitten. Gaat om m14 konische bouten (lm wielen). Ben hier alles al af geweest van autoshop tot bandenboer en nergens hebben ze (de juiste) wielbouten. atu en profile hebben ze wel maar verkopen ze alleen als de wielen ook van hun af komen (zouden ze ook alleen banden verkopen voor wielen die van hun komen ???) Iemand een idee waar deze bouten te koop/ bestellen zijn ? Of heeft iemand er 10 liggen die tegen een gangbare prijs weg mogen ? |
|
||||
|
||||
Ik haalde ze meestal hier :
http://www.vanessen-banden.nl/index.html enorme voorraad Maar tis eff stukkie weg van je |
|
|||
|
|||
skg dan krijg je ze thuis gestuurd...
|
|||
|
|||
Ha mooi skg heeft ze dus...
Wie weet er met zekerheid te zeggen of ik schroefdraad 1.25 of 1.50 moet hebben ??? (passat 1.8 20v bj99) |
|
||||
|
||||
1.50