|
||||
|
||||
Tellerbak Golf 2 Td Werk Niet
wou vandaag een tellerbak met toerenteller monteren op mijn golf 2 1989 maar alleen de lampjes van de accu olie een gloeisijstem werkte de diesemmeter een watertemperatuur werkte niet een de toerenteller iemand hier op het forum een oplossing ...Gr golfman
|
|
||||
|
||||
zien dat na het monteren van oude tellerbak de lampjes ook niet werken wat zou dat kunnen zijn zekering kapot of lampjes ..Gr golfman
|
|
||||
|
||||
als alles het ineens niet meer doet zou ik toch eerst de zekering checken
|
||||
|
||||
de oude tellerbak heeft twee stekkers die heb ik gemonteert een daar werken de lampjes niet die met toerenteller werkte alleen de gloeilampje een de acculampje een olielampje heb de zekeringen niet nagekeken maar snap het niet de tellerbak met toerenteller had twee stekker een witte een zwarte hoe komt dat die daan niet werken ..Gr golfman
|
|
||||
|
||||
welke tellerbak werk wel op golf 2 td 1989 ..Gr golfman
|
|
||||
|
||||
Quote:
normaal kan een golf van 89 geen twee stekkers hebben voor de tellerbak je moet normaal één hebben met 1 stekker (dacht ik) |
|
||||
|
||||
sinan toch is het zo met twee stekkers zwart een witte weet ook niet hoe het komt ..Gr golfman
|
|
||||
|
||||
van waar zijt je
|
|
||||
|
||||
is gewoon plug en play, zou moeten werken.
zijn er geen printbanen van die folie kapot, of misshcien een stekker dat niet goed zit? ik heb ook gehad dat ik de kabelboom inplug, maar de fiche op de tellerbak loskwam en daardoor de kabelboom niet goed ingeplugged was. ik heb 3-4 tellerbakken gekocht met verschillende stekkers, en die met de 2 stekkers paste wel 1:1 in mijn auto (1.6D uit 1988)