|
|||
|
|||
Golf mk1 1.3 naar 1.8 20v Turbo
Naar aanleiding van mijn eigen ombouw, en aandringen van Pewi VWteam ook maar even een topic geopend.
De auto is een bekend van het forum. Ik ben hier van de week wezen kijken, en vandaag heeft hij hem netjes bij mij afgeleverd. De auto heeft al een 20vt motor en een g60 motor erin gehad. Ik ga hier wederom weer een 20vt in hangen die gechipt is naar 200pk. Zo zag de auto eruit bij danny voordat ik hem kocht: En zo staat hij op dit moment bij mij in de schuur: Ik ben vandaag al bezig geweest met de motorkabelboom spaghetti eruit halen, de binnenkant leeg gemaakt en schoon gemaakt. Aankomende week ga ik me sloper ophalen die ik gebruik voor de spullen. Zal aankomende week weer even een update met foto's geven. |
|
||||
|
||||
Mooi project. Ik vind t een super koets. Vooral met de porsches.
|
|
|||
|
|||
Wellicht komen er ook weer porsches onder. Maar eerst de motor en alles erin
|
|
|||
|
|||
Zeer mooie basis. Zag hem op marktplaats te koop staan afgelopen weken
|
|||
|
|||
Gister de sloper binnen gekregen. Schade valt erg mee. Voordeel is ook dat alles al pas is
Vanavond even wat onderdelen ophalen, en morgen de auto demonteren. Als alles een beetje mee zit moet deze met een paar weken wel compleet klaar zijn |
|
||||
|
||||
zo, dat is nog eens makkelijk motorombouwen
|
|
|||
|
|||
haha inderdaad. Het is een motor die stefan en niels ongeveer een jaar geleden hebben ingebouwd. Dus historie is ook bekend. Moeten wel wat onderdelen vernieuwd worden maar grootste gedeelte is gewoon plug en play
|
|
||||
|
||||
mooie auto, ben benieuwd naar het eindresultaat wilco
|
||||
|
||||
Idd, leuk bouwen zo!
Ben benieuwd naar de vorderingen. Keep posting
|
|||
|
|||
Quote:
Komt vast wel goed Ik heb je steunen en beugeltjes bij stef in de schuur neergegooid van arie Quote:
Vanavond weer verder met slopen Tevens komen er nog wat leuke dingen in de verkoop aangezien die niet passen |
|
|||
|
|||
Afgelopen zaterdag druk bezig geweest de motor enz eruit te halen. Ondanks de warmte toch nog redelijk doorstaan
en de motor heeft een tijdelijke plaats gevonden in de hoek Rond een uurtje of 4 verveelde Pewi zich, die ook nog even kwam helpen met kabels eruit slopen en dergelijke. Aankomende week gaat het interieur er nog uit en nog een paar kleine dingen en kan de sloop carrosserie eruit. Dan kan de antraciete erin en gaan we daar verder mee. |
|
|||
|
|||
Helaas wegens nieuwe baan en tijdgebrek zal deze weer in de verkoop komen. Dus als iemand interesse heeft, ik hoor het graag
|
|
|||
|
|||
pm me eens specs en vraagprijs aub etc...
bedankt |
|
|||
|
|||
Topic mag gesloten worden. Vanavond word verkooptopic voor de kas / project aangemaakt
|