|
|||
|
|||
Joyce_MK3GTI
Hey,
Ik ben Joyce, 22 jaar en rij sinds vorig jaar maart een golfje 3 GTI. Er zijn na aankoop al een aantal dingen aan de golf veranderd, zoals andere knipperlichten/mistlampen, KW verlagingsset en andere velgen. Ik heb nog veel plannen met de golf, maar studeer momenteel nog dus heb wat meer tijd nodig De planning is om de golf in Amerikaanse style te brengen en geheel opnieuw te laten spuiten. Daarnaast wil ik er graag een lederen interieur in en een mooiere set velgen onder. De auto mag ook nog een stukje zakken, maar dat komt binnenkort aanbod. Kortom een meerjarig projectje Een aantal foto's: *bij aankoop* *na het polijsten en de verlaging* *met de zomer velgen* Gr. Joyce |
|
||||
|
||||
Welkom op het VolksForum
|
|
||||
|
||||
Welkom!
Ziet er echt netjes uit! Apparte zomervelgen, nog nooit gezien. Toch vind ik de BBSen mooier Ga je m in dezelfde kleur overspuiten of had je een andere leuke kleur in gedachten?
|
||||
|
||||
welkom hier
nette gti, en ik vind ook de BBSen mooier. succes ermee.
|
||||
|
||||
welkom,vind deze wielen ook minder mooi.
wel een knappe mk3 nog
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties. Wil de auto in dezelfde kleur over laten spuiten. Die bbs replica's waren in erg slechte staat. Moest zelf ook ff wennen aan die ATP's, maar vind ze nu wel netjes staan
|
|
||||
|
||||
mooie auto, hou hem zo netjes. bbs'en vind ik ook mooier
|
|||
|
|||
Tnx Ben er erg zuinig op, helaas de buurt niet altijd:s
|
|
||||
|
||||
Welkom......leuk dat er steeds meer vrouwen actief worden
En IK vind die ATP's wel veeeel dikker,zijn tenminste echte wielen. Beter als die wanabees......veel suc6 met jouw project. |
|
||||
|
||||
mooie mk3 ziet er heel netjes uit!
|
|
|||
|
|||
Hihi tnx Misschien genoeg animo voor een vrouwelijke VW club:p
|
|
|||
|
|||
jep leuke auto,,,dr zijn dus toch nog vrouwen met smaak ....
|
||||
|
||||
Heej Joyce leuk om je hier op forum te zien, hele mooie golf mk3, gepolijst is wel plaatje, moe mijn golf ook maar eens polijsten =P weet nu wel gelijk over welke golf ronald het altijd heeft. Zal nou topic eens blijven volgen voor de veranderingen die je nog wil toepassen
|
|||
|
|||
Quote:
He Anton, Bedankt voor je reactie Ja, nu heb je de spullen om te gaan polijsten Ben benieuwd naar het resultaat! Gr. Joyce |
|
|||
|
|||
Welkom op het forum!
Het golfje ziet er idd nog netjes uit! |
|
||||
|
||||
Welkom welkom,
Leuk dat inderdaad steeds meer dames de weg vinden naar Volksforum, jouw golf ziet er zeker nog goed uit.. Ik vind beiden velgensetjes wel leuk staan Hou m netjes!!! Greetz
|
|||
|
|||
Dank je! Leuk die positieve reacties Vind hem zelf nog niet echt meeting waardig, ga wat kleine meetings af. Misschien toch eens meenemen naar een grotere meeting gehgeh.
|
|
||||
|
||||
Haha, bescheiden
Maar komt zeker wel goed, hier hebben wij elke vrijdagavond een meet in Waalwijk waar nogal wat leuk spul tussen staat meestal.. Weet niet waar je vandaan moet komen?
|
||||
|
||||
Joyce was jij niet mee met de golf naar Eurosunday? Je kan gerust met die golf naar grote meeting hoor , je wil nie weten hoe de golf er de eerste keer uitzag, schaam me kapot achteraf