|
||||
|
||||
Te Koop mooie Golf MK 3 GTI
merk: Volkswagen
type: Golf 3 GTI motor: 2 Liter 8 klepper (2E) bouwjaar: 1991 extra's: Motortuning/velgen/interieur/schuif-kantel (org) vraagprijs: E1995,- kleur: dusty mauve (lc5p) waar: Omgeving Arnhem. Omschrijving: De auto moet helaas weg omdat ik ander werk heb en gratis met het OV kan reizen. Ik heb er een poosje over nagedacht maar ga hem dan toch verkopen. Ik heb het een en ander gedaan aan de auto om hem in deze staat te krijgen. Motorisch is hij echt in topconditie.(boekjes aanwezig) Hij heeft o.a gekregen: Een chippie van bolku. Een schrick nokkenas (288 graden) met verstelbaar tandwiel en nieuwe klepstoters. Spaghetti spruitstuk (moet nog gemonteerd worden) Nieuwe distributiesnaar vrij recent en waterpomp. Nieuwe drijfstanglagers, een nieuwe oliepomp en een carterspatplaat. Een bak van een type 1 (kort) met natuurlijk een nieuwe koppeling en drukgroep. Het vermogen ligt tussen de 140-150 pk (excl spaghetti spruitstuk) Je kunt hem afstellen op vermogen of juist meer koppel. De auto staat op 17 inch "audi nuvolari" replica's met 205/40R17 banden. Verlagingsset van supersport 60-60. Geschlitzte schijven met "greenstuff" blokken rondom. Het interieur heb ik verfraaid door delen van het dashboard in de carossoriekleur te spuiten en het hart van het stuurtje ook. De stoelen hebben geen instapschade en zijn dus nog helemaal gaaf. Edition lijsten op de dorpels. De versnellingspook heb ik ingekort en het mechaniek gereviseerd. Er zijn 3 metertjes in de middenconsole gebouwd (houder is eigenbouw)oliedruk/-temp/volt blauw verlicht net als het dashboard. Witte tellerplaten met blauwe led verlichting, metalen pedaaljes, enz enz. En over de audio kunnen we overleggen of deze blijft zitten, 6 speakers en sub. Verder heb ik nog wat extra's voor de auto liggen zoals bijv elektrische ramen. Een hele mooie auto, en voor degenen die hem kennen hier op het forum, "een snelle". Onderhandelen is een optie. Mocht je interesse hebben mail me dan op: arjan@hisart.net of stuur een pb vraagprijs: E1995,- Last edited by stiggg : 11-06-2011 at 15:40. |
|
||||
|
||||
Up
|
|
||||
|
||||
nogmaar een uppie
|
|
||||
|
||||
prijs verplicht
|
|
||||
|
||||
Vraagprijs staat bovenaan vermeld en nu ook onderaan en een uppie.
Last edited by stiggg : 03-06-2011 at 12:18. |
|
||||
|
||||
Upje
|
|
||||
|
||||
Up
|
|
||||
|
||||
Schopje omhoog!
|
|
||||
|
||||
Uppie
|
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
Kom op met een redelijk bod anders jongens.
|
|
|||
|
|||
km stand?
|