|
||||
|
||||
280mm geventileerde remschijven voor + blokken o.a. Passat B5
Wegens verkeerde model besteld te koop. Zijn via Ebay.de besteld. Terugsturen kost meer. Mogen zo opgehaald worden voor €47,80 in Pijnacker-Nootdorp. Zijn gloednieuw, enkel uit de verpakking geweest. Je bespaart jezelf dus de verzendkosten.
Het zijn schijven van 280mm, geventileerd. 5 gaats. Meer info op de ebay pagina waar ik ze vandaan heb. De blokken met de veertjes zitten erbij, niet die met de haken aan weerskanten. Ga naar ebay.de en voer dit in het zoekveld in: BREMSBELÄGE+SCHEIBEN VORNE VW PASSAT 3B 3B5 . Die set is het, via ATP Autoteile. Liefst emailen, bellen mag ook. btracing*hotmail*com 06 14 69 83 79 Ze liggen op dit moment in Pijnacker.
|
||||
|
||||
passen toevallig niet op een golf gti van 1995?
|
||||
|
||||
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll...em=300536896245
Het gaat hier om een set remschijven voor de Passat 3B 3BG, die heeft 5x112. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben bang van niet.
|
||||
|
||||
kick!
de schijven + blokken liggen in Pijnacker maar kunnen ook mee op reis a.s. zondag richting Assen (Superbikes) of in de omgeving even langrijden. En zelfs met mij mee in de trein vanaf Den Haag richting Amsterdam (of ergens daar tussen). Om maar even wat extra mogelijkheden te scheppen.
|
||||
|
||||
Inmiddels kunnen omruilen bij de eBay shop. Set is dus niet meer te koop.