|
||||
|
||||
geklop golf 3 gti 16v
hallo
als ik rustig rijd in lage toeren en geef een heel klein beetje gas , hoor ik een geklop van rechtsvoor erges komen, je kan het geluid een beetje vergelijken met hamergeklop..iets dat draait denk ik ? als ik volgas rijd is er nix ad hand.. heb een put in men garage en heb alles op het zicht gecontroleerd maar nerges speling op ofzo.. wat zou dit kunne zijn ? alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
denk dat je rechter homokineet na de knoppen is! heb het zelfde nu met mijn audi als ik langzaam rij hoor je hem niet weinig gasgeven komt het kloppend geluid vol gas is die weer weg!
wat je kunt proberen als je sok nog goed is even het klemmetje wat er om heen zit losmaken nieuw vet er in doen en weer afsluiten meeste keren is het geluid dan wel weg zo niet een andere homokineet bestellen! op ebay.de kosten ze niet zo veel! |
|
||||
|
||||
het is ook enkel maar als de motor goed warm is..
en waar zit btw de computer? zat te denken aan bolku chip maar moet computercode weten. alvast bedankt Last edited by kennos90 : 30-06-2011 at 22:16. |
|
||||
|
||||
niemand ?
|
|
||||
|
||||
De computer zit in de bladerbak onder je voorruit, als je je ruitenwisser rechts weg haalt en de kap aan die kant dan kun je er bij.