Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 08-07-2011, 18:09
lucskevr6 lucskevr6 is offline
VW Enthousiast

Default golf G40 start niet

Heb net een G40 blok in men golf hangen maar deze wil niet aan de praat. Bij contact gaat de watertemp naar max, de brandstofpomp loopt niet maar de starter gaat wel rond. Ik meet ook maar 6V aan de digifant. Kan iemand me een idee geven waar te zoeken?
Alvast bedankt
Reply With Quote
Old 08-07-2011, 18:39
Audi1981's Avatar
Audi1981 Audi1981 is offline
5 Cylinder Turbo Donateur

Dan zit je watertemperatuur meter waarschijnlijk aan de oliezender en omgekeerd. Als je maar 6 volt aan je ecu hebt zou ik daar eerst eens naar kijken.
Reply With Quote
Old 08-07-2011, 19:08
ronnie_v's Avatar
ronnie_v ronnie_v is offline
Postwhore

ik weet zo geen antwoord op jouw vragen. Maar mag ik vragen hoe je het gedaan hebt, met de motorsteunen?
Reply With Quote
Old 09-07-2011, 07:25
VW Enthousiast

Bedankt voor de tip, ik probeer het straks eens
Reply With Quote
Old 09-07-2011, 07:29
VW Enthousiast

ik weet zo geen antwoord op jouw vragen. Maar mag ik vragen hoe je het gedaan hebt, met de motorsteunen?

Dat mag je zeker ! Ik heb op de sloop een steun van de polo 5-bak gehaald en deze door een maat van me (kan zelf niet lassen) laten doorslijpen en aan deze van de golf laten vastlassen. Daarna het gehaal afgebakken, gezandstraald en nieuw gespoten. De G-lader steun is op dezelfde manier gemaakt met wat extra las en slijpwerk. De voorste en achterste steun kon ik zo overzetten. Ik had origineel een 1300 cc in men golfje. Heb overal foto's van dus altijd welkom.
Reply With Quote
Old 10-07-2011, 20:04
ronnie_v's Avatar
ronnie_v ronnie_v is offline
Postwhore

maatje van mij, wil n g40 in zijn golf1 1100cc bouwen. Dus als je fotos hebt,of tekeningen met maatvoeringen, zou mooi zijn!!
Reply With Quote
Old 12-07-2011, 13:15
VW Enthousiast

Ik heb wel enkele foto's van de steunen, maar is misschien wel makkelijker over mail. Weet niet hoe ik hier foto's moet uploaden. Hou er rekening mee dat het niet zo "plug and play" is zoals ze hier op het forum soms beweren.
Ik heb de voorsgtte steun gewoon kunnen overzetten van de golf naar het G40 blok, de achterste moest een beetje open geplooid worden maar paste ook zonder veel problemen. Hierna het blok er op 2 steunen ingetast ( wel G-lader moeten demonteren anders krijg je hem niet voorbij het front ). De 2 andere steunen ter plaatste afgeschreven en een combi van de polo en golf gemaakt met veel gemeet en gepas. Als je kan lassen is het niet zo'n grote opdracht, hou er wel rekening mee dat de kant van de G-lader heel krap van plek is, de riemen van de alternater moeten er nog onderdoor kunnen.

Veel succes, de mijne draait nog niet.....electrisch probleem ergens.

greetz,

Luc
Reply With Quote
Reply

Posting Rules