|
|||
|
|||
g40 START NIET !
Hallo,
Heb net een G40 blok in men golf 1 gehangen maar hij wil niet starten. Als ik het contact opzet dan gaat de watertemp meteen naar max en de brandstofpomp gaat niet draaien. Als ik ga meten aan de digifant meet ik maar 6V. Iemand een idee wat dit kan zijn? Alvast bedankt ! |
|
|||
|
|||
Quote:
Misschien wel handig om te vertellen wat je precies gedaan hebt hoe je het hebt aangesloten etc etc , om zomaar te roepen dat je temp naar max gaat en de pomp niet draait is voor een hoop mensen gissen,temp meter van je oude motor overgezet of die van de g40 gebruikt ? kan me niet voorstellen dat dat 1:1 klopt , heb je er een schema bijgehouden bij het aansluiten van de kabelboom , alle massa's , plussen etc goed aangesloten ? met deze info kan ik heel weinig in ieder geval..... |
|
|||
|
|||
Hoi,
Heb idd het elec. schema gevolgd en naar mijn mening volledig juist aangekoppeld. 1 op 1 past dit idd niet, en de temperatuurmeting zal ik moeten nakijken of deze van de golf of het polo blok komt. Verder is alles aangesloten volgens de vraagbaak van de polo, gemixt met die van de golf. Meet slechts 6V naar de brandstofpomp en 6V naar de verdeelkap. We blijven zoeken. |