|
|||
|
|||
slotje graag
Bij mijn mk1 staan het linker en rechter voorwiel niet gelijk in de wielkast?????
Meende dit bij mijn ex cabrio mk1 ook te hebben en die kwam rechtstreeks van familie die em nieuw gekocht hebben?!?!?!?! Wel al vaker gehoord maar zou het graag op willen lossen> Last edited by vento tdi : 29-12-2011 at 12:57. |
|
||||
|
||||
Laten uitlijnen en dan is het goed
|
|
|||
|
|||
nee hoor weet nog wel iets.....
Wiel staat aan de ene kant verder naar voren dan andere kant... |
|
||||
|
||||
Moet je eigenlijk een vast punt nemen, en dan vanaf een paar punten meten of alles nog recht is. Zoals draagarm enzo.
|
|
|||
|
|||
zou jij bij jouw mk1 een keer willen/kunnen meten voor mij dan heb ik een keer vergelijkingsmateriaal.....
|
|
||||
|
||||
Is by myn 1 ook, meerdre keren laten uitlynen en blyf t probleem houden.
Stak by t ene wiel 2,5 cm uit en aan de andere kant 3cm... Heb nu wel wielen die binnen de kas vallen en dan vant t niet zo op
|
||||
|
||||
Het rechterwiel staat iets verder naar buiten.
|
|||
|
|||
ja en iets verder naar voren?
Maar rijd nu op 15 g60 staal en plat maar het stoort me enorm..... ding heeft pas 60000 km gelopen en komt ook van eerste eigenaar die ik persoonlijk ken grrrr................ |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is mij nog niet eerder opgevallen.
|
|||
|
|||
denk eerst maar andere draagarmen proberen.....
|
|
||||
|
||||
De achterste pen aan de draagarm van een golf 1 wil wel krom trouwens (in het verleden in de autocross veel meegemaakt)
Dit heeft veel invloed op de wielstand.
|
|||
|
|||
bedankt voor de info jan ga ff 2 draagarmpjes regelen en kijken hoe of wat.I'll keep you posted
|
|
|||
|
|||
slotje svp
|
|
||||
|
||||
Zou m ff open laten, ben wel benieuwd of je t goed krygt nl
|
|||
|
|||
dan komt er een nieuw topic, voordat hij aangepakt word moet er eerst een passat klaar zijn voor worthersee..............
|
|
|||
|
|||
maarre hetzelfde probleem dus?
|
|
||||
|
||||
Ja heb ik ook...
|
||||
|
||||
misschien schade gehad???
|
|
|||
|
|||
nope aantoonbaar van niet
|
|
||||
|
||||
hetzelfde hier, recht steekt een goeie halve centimeter verder uit en geen schade en alles is praktisch nieuw wat erop zit...
|