|
|||
|
|||
nieuw type koplampen inbouwen in oud type a4
omdat iedereen met de devil eyes rijden en ik het geen gezicht vind maar toch wat leuks in de gezinswaggol wou heb ik koplampen op de kop getikt van een nieuw type a4
natuurlijk past dat niet in een keer benodigheden dremel tektiel afplak tape verloopstekker (naar nieuw type kabelboom) linnen tape de orginele koplampen :? ziet er gewoon niet uit koplamp eruit afplakken voor eventuele te maken krassen en de dremel erin :E in totaal moet er best veel van het scherm af ff passen dan de stekker veranderen nieuw type is ovaal oud type rond en ready wat je weg zaagt aan het scherm wel afbramen en in de tektiel zetten tegen de roest van de week ff xenon scoren dan is het compleet :mrgreen:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
zo klaar is kees ff 6000k erin en het plaatje is compleet
|
|||
|
|||
wat een duidelijke beschrijving. Ik dacht altijd dat die lampen er zonder aanpassen zo in gingen.
|
|
|||
|
|||
Quote:
dat dacht ik ook kwam er gauw achter dat dat niet het geval was maar geen probleem van maken heb wel voor hetere vuren gestaan
|
||||
|
||||
ik heb dit niet hoeven doen,het was al gedaan
maar het is zeker een flinke vooruitgang.
|
||||
|
||||
netjes
|
||||
|
||||
Quote: