|
|||
|
|||
welke distributieriem nodig voor 1.8 16v gti
Ik heb vandaag maar eens de kap van de riem eraf gehaald waarbij ik zag dat de riem bijna helemaal door is.
Deze moet dus wel heel snel vervangen worden! Welke riem moet ik hebben voor een golf 2 gti 1.8 16v uit '86? Ik heb deze: 5183XS - Distributieriem PowerGrip® Specs: •Breedte 25mm •147 tands •Speciaal gereedschap: STT-1 •Aggr.: Nokkenas en deze gevonden via www.mijnautoonderdelen.nl: CT869 - Distributieriem CONTI SYNCHROBELT® Specs: •147 tands Zouden die passen? Of waar kan ik hier voor kijken?
|
||||
|
||||
Gewoon naar de automaterialen zaak bij jouw in de buurt gaan. Die weten precies welke riem en spanrol je nodig heb als je het kenteken of je motor code door geeft.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
inderdaad gewoon zoals chris zegt, als niet goed is of niet past kun je het weer heel makkelijk retour doen. en een riem en een spanrol zijn de kosten niet!
|
|
|||
|
|||
Ga daar maandag maar eens langs dan. Moet toch nog een onderdeel van de koppeling halen. Rijdt vrij lastig als je alleen een derde en vierde versnelling hebt