|
|||
|
|||
Zilveren Seat Arosa
Hoi Mensen,
Hierbij zet ik mijn auto te koop, hij hoeft niet perse weg maar ben opzoek geslagen naar een grotere auto. TECHNISCHE GEGEVENS: Merk: Seat Type: Arosa MK1 Motor: 1.4 44kW Type: AKK Vermogen: 60PK APK: 21-12-11 KM-stand: 136.XXX ( wordt nog mee gereden ) Voor de rest de veranderingen en standaard opties van/aan de auto: INTERIEUR: Whitehooker kuipstoelen, in echt bordeauxrood leder bekleed Originele interieur in zijn totaliteit verwijderd, alles behalve originele voorstoelen nog aanwezig. Sparco zwarte 4-puntsgordels ( Bon aanwezig ) Elecktrisch bedienbare voorramen Centrale deurvergrendeling EXTERIEUR: Lupo achterlichten Alles bumpers, spiegels en zijstrippen meegespoten in kleur Nieuw voorruit met groene Zonneband ( Bon Carglas aanwezig ) Klapraampjes achter Mistlampen in voorbumper Nieuwe Wissers voor & achter ( Bon aanwezig ) Nieuwe antenne ( Bon aanwezig ) ONDERSTEL: Velgen: BBS001 15'' 7J voor ET25 ( Met originele 6-kant BBS Naafsleutel, Bon aanwezig ) BBS002 15'' 8J achter ET12 ( bon van velgen niet aanwezig, aanvraag bon staat nog in behandeling bij Erik van Velgenrenovatie ) Banden: NANKANG 165/50/15 voor ( banden zitten er nu circa 3 maanden onder, zijn tegelijk met de BBSen onder gekomen ) NANKANG 185/50/15 achter OPHANGING: D2 schroefset ( in hoogte/hardheid & rebounce te stellen )( Bon aanwezig ) MOTORISCH: Openluchtfilter van Green Carterfilter van K&N ( Bon aanwezig ) Nieuwe Bosch bougiekabels ( Bon aanwezig ) Nieuwe NGK Bougies ( Bon aanwezig ) Uitlaat: DTM einddemper MINPUNTEN: Gebruikerskrasjes Deukje in achterbumper PLUSPUNTEN: Heb er nog de originele voorpoten met verlagingsveren bij & Koni achterpoten met KONI rood veren 4 originele SEAT staaltjes met SEAT Wieldoppen in 13'' met 175/70/13 banden ( Z.G.A.N. ) Mocht ik dingen zijn vergeten erbij te zetten, dan zal ik dit uiteraard later nog toevoegen Vraagprijs € 5000 euro voor alles Vraagprijs € 3750 euro zonder BBS´en ( wel op staaltjes met doppen ) Vraagprijs € 3250 euro zonder BBS´en en zonder D2 schroefset ( wel op staaltjes en KONI schokbrekerset ) Voor vragen kan men mij natuurlijk altijd een PM sturen, of per PM mijn nummer vragen. Groetjes Sonny Last edited by Richard : 27-06-2011 at 16:21. |
|
|||
|
|||
topic mag dicht, auto is verkocht
|