|
||||
|
||||
Mirage MK2 1.6 GTD
Beste VW-rijders,
Ben al een tijdje dit forum in de gaten aan het houden en vond het wel eens tijd om me voor te stellen. Wel zo netjes natuurlijk ! Wie ben ik Ben Jeffrey, 20 jaar en kom uit Oldenzaal (Oosten van NL) Heb op 12-07-2012 m'n rijbewijs gehaald en 14-07-2012 maar meteen een auto gekocht,, deze Golf. Golfje is afkomstig uit Sneek van iemand van dit forum 'Roy Golf II' Wat rij ik Golf 2 1.3NZ uit het jaar 1990. Kleine 260.000km op de carrosserie Bij 250.000 een ander blok in gekomen met een ton op de klok (exacte waardes niet bekend ) Kleur is babyblauw Rondom verlaagd Koni Geel 40/60 G60 bumperts Orginele GTI pijp GTI achterlichten Kruiskoplampen + Xenon 8000K + Dagrijverlichting in de bumpert Lichtmetalen velgen + winterbanden Nankang Geluid Pioneer DEH-1400UB Magnat 693 in de hoedenplank Pioneer TS-G1323i in de deuren Sony 10cm 110watt in dashboard Subwoofert van 950 watt achterin Plannen [x]Zonneband verwijderen [-]Startprobleem na korte ritten oplossen Klikk [-]BBS velgen in het voorjaar [-]Voorbumper over laten spuiten Dat was het wel zo'n beetje, FOTO's En hoe die was op Schmidt velgen in de tijd dat Roy hem had Groeten! Last edited by Mirage : 10-04-2014 at 23:39. |
|
||||
|
||||
zo leuke 2 en ,welkom
|
|
||||
|
||||
welkom.
|
||||
|
||||
welkom op VF!
|
|
||||
|
||||
Apart kleurtje Welkom op VF!
|
||||
|
||||
Welkom !!
Lijkt me de kleur die ook veel op de Golf Tour is geleverd.
|
||||
|
||||
Welkom, leuke golf met een mooi kleurtje, alleen die dagrij verlichting
|
|
||||
|
||||
altijd een heerlijk kleurtje!
welkom
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Bedankt allen!
Quote:
|
|
||||
|
||||
Mooie MK2 hoor!
|
||||
|
||||
Welkom . Nette golf
|
||||
|
||||
Welkom hier, leuke basis.
wat is er met je mistlampen gebeurd?? |
|
||||
|
||||
Geen idee,, ken de auto niet anders dan zonder. Moet nog een keer kijken of de bekabeling er ligt. Schakelaar is in ieder geval aanwezig, mag dan ook wel wat doen
In ieder geval vandaag de verwarming weer fatsoenlijk werkend gekregen, mag ook wel met deze temperaturen. Simpel wat extra koelvloeistof erbij (zat onder het minimum) en dat deed de truc Zal binnenkort eens een goede foto uploaden van de voor én achterkant. Die dikke piep en achterlichten van foto 2 zitten er niet onder en dat doet'm ook niet veel goeds vind ik. Last edited by Mirage : 12-12-2012 at 00:49. |
|
||||
|
||||
Eeeeen de koppaking is d'r door....
Golf gaat weg,, komt een Golf 3 voor in de plaats. Waarschijnlijk een diesel. |
|
||||
|
||||
Vanmiddag wezen kijken naar een Golf van marktplaats,, 120km aan brandstof voor niets erdoor gejagen met een niet zuinige auto van vaders.
Ging kijken aar een Golf 3 1.9 TDI met 219.000 op de klok voor €1090,- Toen ik er was zat ik te kijken naar een Golf 3 1.9D met een aftermarket turbo en 322.000 op de klok voor €1090,- en een verkoper die geen belang had bij inruil van mijn golfje voor weinig... Ben d'r dan nu wel over uit en ga de Golf weer mooi laten repareren. Golf blijft dus gewoon in mijn bezit ! |
|
||||
|
||||
Ondertussen maar eens wat foto's erbij zetten dan;
Hoe die orgineel was: Hoe die is vergeleken met hoe die was,, Het doel wat ik voor ogen heb |
|
||||
|
||||
op een paar dingen na helemaal mijn ding, zeker in deze kleur.
|
||||
|
||||
Danku !
|
|
||||
|
||||
Reed de laatste paar dagen op water vanwege het hoge KVS verbruik en dat was netjes terug te vinden in de cilinder:
Kop vandaag weggebracht om te vlakken en de kleppen en nokkenas worden ook opnieuw geplaatst + nieuwe nokkenaskeerring. Rest van de pakkingen ook direct besteld en hoop dit weekend alles er weer in te kunnen zetten. Oohja distributieriem word natuurlijk ook direct vervangen nu we toch bezig zijn. Totale kostenplaatje hoe het er nu uit ziet excl tijd die ik en m'n vrienden erin steken: € 235,- Last edited by Mirage : 09-01-2013 at 00:06. |