|
|||
|
|||
matten online ervaring
Hebben mensen hier ooit eens matten besteld bij matten online ?
Wat is jullie ervaring Ik heb laatst een matten set gekocht maar past voor geen meter Het was voor de golf 1 Graag ook fotos gevraagt van jullie matten in de auto Heb het idee dat ze er helemaal niet voor zijn |
|
||||
|
||||
Automatten.nl heb ik ze wel es besteld. Niks mis mee.
Ik zoek nog een setje bruine matten maar die kan ik nergens vinden. |
|
||||
|
||||
ik heb deze en die komen van ´cargoods´ uit Oirschot:
ze kloppen natuurlijk niet helemaal 100% met originele matten, maar de pasvorm valt me niets tegen
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' Last edited by wessel97 : 05-03-2015 at 21:01. |
|
||||
|
||||
Ik heb ze ook bij hun besteld en ze passen redelijk.
Maar ik zou ze niet weer bij hun bestellen.
|
|||
|
|||
Even voor de duidelijkheid het gaat om een dichte golf 1
@Wessel 97 jij hebt toch een cabrio ? @Volkswein heb je toevallig een foto ervan van in de auto ? |
|
||||
|
||||
Quote:
klopt ik heb een cabrio, maar zover ik weet maakt dat niets uit kwa matten hoor zo ziet het er in ieder geval uit in de mijne:
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' Last edited by wessel97 : 05-03-2015 at 21:06. |
|
|||
|
|||
Zit wel degelijk verschil in
De cabrio heeft een dikkere (dorpel) zou ik maar zeggen |
|
||||
|
||||
oh.. dan heb ik niets gezegd, was eigenlijk in de veronderstelling dat dat hetzelfde was haha!
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
Quote:
Moest even zoeken, maar hierbij een foto. Het is niet helemaal goed te zien, maar voorin zijn ze net wat te breed waardoor de vorm langs de rand niet mooi is. Achterin past het niet mooi bij de stoelrails aan weerszijden. Hopelijk heb je wat aan de foto
|
|||
|
|||
Dat probleem heb ik dus ook lijken me te breed
Zou je voor me de voorste willen fotograveren uit de auto ? Dan weet ik of ik de zelfde heb gekregen |
|
||||
|
||||
Wat ik hier en daar over matten-online lees is dat de after sales goed is.
Ik zou foto's maken van de matten in de auto en deze mailen naar matten online en je klacht erbij doen.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ook Luxe velour matten set besteld daar voor de BMW niet van orgineel te onderscheiden met klipjes erbij.
|
|||
|
|||
Hierbij de foto ervan
eerste bestelling tweede bestelling Ook deze lijkt me niet goed Me maatje heeft een cabrio en heeft ook zo n smalle bovenin wegens de bredere wielbak/ dorpel kijk en vergelijk |
|
|||
|
|||
Vandaag de nieuwe set ontvangen
En wat denk je WEER niet goed Is nu al de derde keer ben er helemaal klaar mee |
|
|||
|
|||
Ik heb er eigenlijk geen klagen van.
Ik heb een Golf 1 Cabrio, maar geen foto's van. (Regel ik zo snel mogelijk) Vooraan Perfect, achteraan zo goed als perfect. Achteraan enkel een paar mm te breed zodat de stoelrail in de weg zit, maar kan ze mooi tussen de rail leggen, zodat de mat strak ligt. Ik wist op voorhand dat het geen oem matten waren, dus mij hoor je niet klagen. Mvg |
|
|||
|
|||
Het gaat om een dichte einz
Van de cabrio weet ik dat ze passen |