|
|||
|
|||
mk2 onderdelen
Hallo hierbij bied ik te koop aan,
Jettafront oude type compleet met slotplaat in zeer goede staat. Prijs: € 50,- Zwart leren bekleding voor mk2 bestaande uit 2 voorstoelen achterbank en extra rugleuning klein gaatje in bestuurders zitting. Prijs: € 120,- VERKOCHT! 2 verbrede stalen velgen opel staal naafgat niet aangepast 9j Et onbekend.(zonder banden) Prijs: € 100,- Stuur dunne naaf Prijs: € 10,- Stuur dikke naaf Prijs: € 10,- Oude type grille met verstralers en chrome rand. Prijs: € 25,- g60 bumpers niet origineel paar krassen. Prijs: € 30,- Achterlichten colour concept Hella niet gespoten dus! Prijs: € 45,- Wiel lijsten niet origineel zijn iets breder dan anders. Prijs: € 15,- Hoedenplanken: 1x zonder gaten prijs: € 15,- 1x met speakers € 30,- Het liefste alles zo snel mogelijk weg ligt in de weg namelijk! Is op te halen in 't Veld Noord-Holland (vlakbij Alkmaar). Ik ben doordeweeks te bereiken tussen 4 en 8 op tel: 06-21516264 hieronder een aantal foto's: groet mies.
Caddy mk1 Last edited by golf mk2 90 : 18-06-2011 at 18:36. |
|
|||
|
|||
prijzen zijn vraagprijzen, moet er snel vanaf!
|
|||
|
|||
hallo van waar ben je ? heb intresse in het jetta front. mvg dimi
|
|
|||
|
|||
pm verzonden, volgende vragen en info via pb aub! en om verwarring te voorkomen vanwege alle vragen waar ik vandaan kom, uit Nederland!
|
|||
|
|||
up
|
|||
|
|||
is het voor en achter bumper of alleen voor
|
|
|||
|
|||
Quote:
gaat om een voor en achterbumper.
|
||||
|
||||
ik heb intresse in je front ivm smoke project van de koplampen.
woon zelf in hoorn dus vrij vlak bij |
|
|||
|
|||
Quote:
aangezien Doebie niks meer heeft laten horen, ligt het front er nog. ik heb je een pm gestuurd.
Caddy mk1 Last edited by golf mk2 90 : 18-06-2011 at 18:34. |
|
|||
|
|||
interieur verkocht.
Caddy mk1 Last edited by golf mk2 90 : 18-06-2011 at 18:35. |
|
|||
|
|||
up