|
|||
|
|||
Iemand een Rallye?
|
||||
|
||||
moet je wel een hele positieve instelling voor hebben gok ik...helft mist ook,en is spaarzaam dat spul.
|
|||
|
|||
zou wel erg dom zijn van de verkoper maar is dit niet de oude van Fabian......
|
|
||||
|
||||
Quote:
Denk 't niet. Die was zoveel ik me kan herinneren gejat zonder front.
|
||||
|
||||
Heb hem al 'n sms gestuurd, maar denk niet dat 't hem is...
|
||||
|
||||
stond vorig jaar ook 1 te koop zonder interieur, blok en lampen in het rood... is dat deze niet... ?
dit is nummer 77 uit het register... kijk naar de raamband en kleur van kap |
|
||||
|
||||
Best een leuk ding voor het geld, al moet je wel een bevriende plaatwerker hebben denk ik.
Leuke G60 of 20VT erin, syncrobakje erachter, net interieurtje en je hebt een leuke Rallye. Het is dat ik er al eentje heb, anders moest ik eens in het "magazijn" duiken voor wat leuke spulletjes.
|
||||
|
||||
Kenny wat heb je nog allemaal liggen.
We hebben het straks eens ff over.
|
|||
|
|||
Iedereeen die heeft gesmsed en pb gestuurd heeft bedankt voor het meedenken, maar deze heeft een schuifdak en de mijne was dakloos..
verder zien de dorpels en wielranden er vele malen slechter uit.... als ik zie wat de gejatte mij gekost heeft dan moet hier de prijs minimaal gehalveerd worden... gezien wat er allemaal aan ontbreekt en aan gedaan moet worden. in delen verkopen en hopen dat je de achterschermen aan een schaderijder kwijt kunt.. |
|
|||
|
|||
mmmm zeker wat leuks van te maken, ff denken der ligt nog wel een 20vt in de hoek van de loods.
|
|
||||
|
||||
bouw jij ook een lichtgewicht racer stefan,heb je al die missende delen ook niet te zoeken...is immers alleen maar gewicht
|
|||
|
|||
hahaha ik ben druk aant denken, wat vinden jullie zoiets nu nog waard ? zoals het er nu bij staat. ja ik weet het wat de gek er voor geeft, maar eigelijk is het nu gewoon een golf2 met bolle kop en kont en syncro aandrijving.
|
|
||||
|
||||
geen idee,hierboven staat de helft maar dat lijkt me te kort door de bocht.1750 bieden en kijken wat ie zegt...zou wel wat voor je wezen opzich.
|
||||
|
||||
huidig gewicht x 10 cent....
|
|
||||
|
||||
- 75 euro afhaalkosten. sorry maar t is mij niet meer dan 200 euro waard zoiets
|
||||
|
||||
Quote:
En de dorpels vol storten met beton! Haha
|
|||
|
|||
dat ding is toch in erbarmelijke staat front wat ontbreekt geen motor veel plaatwerkschade zoals roest moet compleet worden overgespoten ok het is een ralley 1000 euro bieden beter bod krijgt die echt niet
|
|
|||
|
|||
wel een leuk project en ik zou zeker proberen hem origineel weer op te bouwen dus met g60 motor hou het origineel golfjes met audi blokkies rijden er al genoeg is niets waard
|
|
|||
|
|||
kan beter door sparen voor een goede rallye moet je zien wat hier allemaal bij komt.
|
|
|||
|
|||
een rat rallye is natuurlijk wel vrij uniek! en meer is dit ding niet waard!