|
|||
|
|||
Golf 1 1979
Beste VW fanaten,
Te koop aangeboden omdat ik in augustus een polo van de zaak krijg. Golf 1 uit 1979 met een krachtige 1.1 motor die schakeld met 4 versnellingen. De kleur is Malagarot. Auto heeft laatst nog een grote beurt gehad met een nieuwe distributieriem. Dit is ongeveer 5000 km geleden. 6000 km geleden is de dynamo kapot gegaan. Er zit nu een gereviseerde op. Kenmerken: - Start altijd. - Goede delen zoals nieuwe binnenhemel en gereviseerde dynamo. - Staat op standaard veren. - Interieur is grijs en ziet er nog goed uit. Op de achterbank zit een vlek. - Kilometerstand 37.500, is een 5 teller. Er wordt nog mee gereden. - APK tot 10 december 2011. Ik verwacht geen problemen bij de volgende APK Minpunten: - Roestige achterklep. - Roestvorming rond rechter achterruit. Extra onderdelen: - Nieuwe al klaar om te spuiten achterklep. - Inlas deel voor de rechter achterruit. Prijs aangepast: €1395. Bij interesse of vragen PM of Tel. Groeten Rutger
Dakloos zijn is helemaal niet zo verkeerd! Last edited by rutgerz : 21-08-2011 at 17:40. |
|
|||
|
|||
hallo.
waar is te auto te bezichtigen? m.v.g arjanostyle |
|
|||
|
|||
In de buurt van Breda, NB
|
|||
|
|||
okay bedankt! ik stuur je even een pb...
|
|
|||
|
|||
up again
|
|||
|
|||
Soms nog wat detail foto's? Kom vanuit BE namelijk?
slechte punten enz? ooit gelast geweest? kleurverschillen? Mvg
|
|||
|
|||
Op aanvraag van Magik 17 wat meer foto's. In de auto zit geen kleurverschil. Ook niet door de zon.
Dakloos zijn is helemaal niet zo verkeerd! Last edited by rutgerz : 21-08-2011 at 17:39. |
|
|||
|
|||
Trap
|
|||
|
|||
Heren,
Prijs is bespreekbaar! Auto is echt top! Rijdt als een trein!
|
|||
|
|||
Up again
|
|||
|
|||
Sold, kan dicht