|
||||
|
||||
wie was hier ook alweer mee bezig?
wat inspiratie foto's..
was iemand van hier toch ook mee bezig?
|
||||
|
||||
mr ventastic volgens mij.....
|
||||
|
||||
hier op een mk2
|
||||
|
||||
een corrado spoiler op een vento/jetta??
|
||||
|
||||
yup.... is wellus eerder voorbij gekomen (op plaatjes dan) vind opzich de "rust" stand wel mooi staan, als ie omhoog staat vind ik het wat minder.
|
||||
|
||||
Ja, staat eigenlijk wel. En leuke gadget!
|
||||
|
||||
Ik vind het altijd erg cool als ik die spoiler op een andere auto terug zie. Het mooiste is natuurlijk dat ie ook gewoon werkt. Misstaat absoluut niet op een vento of jetta 2
|
||||
|
||||
op die vento staat hij veels te schuin...als hij rechter zou staan leek het alsof hij echt functineel was
die jetta is ook netjes gedaan...ook enige plaatjes van hoe het er aan de binnenkant uitziet? |
|
||||
|
||||
Quote:
HUH??? Ooit wel eens iets van downforce begrepen????????????
|
||||
|
||||
vertel...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Quote:
nie ouwehoeren ik zei leek...en niet dat hij zo niet functineel is. damn..marco ga eens op iemand anders fitten! |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar goed dat het een VR6 is want hij levert voornamelijk weerstand |
|
||||
|
||||
eyyy klopt ik ben er mee aan het prutsen...... Onderstaande auto is de vetste vento naar mijn mening :p uiterraard met corrado spoilert... Ben er al even mee bezig geweest om te kijken of het zou kunnen gaan werken zon spoilert op me vento, en denk dat het wel moet gaan lukken, past trouwens ook meteen beter bij me corrado telleruint :p denk wel dat het geen gezicht wordt als ik me achterklep zou openen, kan dat nooit strak weggebouwd krijgen denk ik, dus zal wel zelf een achterklep bekleding op maat er voor moeten maken..... jammer genoeg is het zon gekkenhuis geweest in de spuiterij deze week dat ik geen tijd meer gehad heb om aan de vento te rommellen
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
das idd een behoorlijk dikke vento!!
kan je `s een keertje wat foto`s posten van jouw projectje? wellicht in een eigen gemaakte topic..... daar houden we van succes!!
|
||||
|
||||
is goei he, zal proberen fotos te maken,
was toch al van plan om binnenkort fotos te gaan bewaren als me waggie opnieuw in de lak wordt gezet....
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Show us the pics