|
|||
|
|||
rustyrick
beste Vwliefhebbers,
mijn naam is Rick ben 23 jr en kom uit maastricht, ik heb mij 2 weken geleden een golf 1 1.6D bj 1981 gekocht, die ik langzaam maar zeker weer straat waardig wil maken, het betreft een relatief harde golf dwz de enige punten waar zich roest bevind is onder de spatbord kapjes achter, deze zal ik nieuw moeten zetten. foto's heb ik nog niet omdat ik op het moment met de tank van de golf ben aan het worstelen, hierover meer in een ander topic mijn liefde voor oldtimer is eigenlijk 1 jaartje geleden begonnen, toen heb ik me een Bmw 1602 aangeschaft, leuke tijden met dit beestje gehad, helaas heb ik deze verkocht omdat ik er geen plaats meer voor had. ik rijd op het moment een Honda Del Sol VTI targa, heerlijk voor de zonnige dagen en de circuitdagen. (ben een Nurburgring fan dus vandaar ) de Golf heb ik puur gekocht omdat ik de Golf 1 altijd al een leuk model vond en een diesel uit die tijd is een vrij simpele en betrouwbare techniek, ideaal waggeltje om lekker cheap mee rond te tuffe. (ben student, moet ook een beetje op de centjes letten ) hier wat foto's van de mijn auto historie: De bmw 1602 De Del Sol vti mn oude crx vtec en tot slot, mijn eerste auto nissan 200sx |