|
|||
|
|||
Gerestaureerde en Gereviseerde Paarse Kever!
Hallo allemaal,
Via deze weg wil ik even weten of er interesse is in mijn super strakke vw kever uit 1975 , met 1600 cc motorblok. de kever is in 2008 compleet gerestaureerd en overgespoten. en voorzien van een anti corrosie behandeling. Er is nergens op bezuinigd en dat is te zien. De auto is onder andere voorzien van: Nwe ramen en rubbers. Nieuw net interieur. (golf mk1) Sportstuur. Traanplaat tredes en kentekenplaat houder voorzijde. Org blauwe oldtimer kenteken platen. Usa Chrome wheels met 4 hagel nieuwe banden. apk tm sep 2012 Km stand na revisie 32000 Chrome handgrepen. Bumpers verwijderd en net als motorkap en kofferklep strak gemaakt. Onlangs geheel nagekeken en voorzien van grote beurt en wat losse dingen bij kever centrum midden nederland twv 1200,- bon aanwezig en bijgeleverd. De kever is vorige week getaxeerd voor de verzekering de hvo taxaties en het verzekerde bedrag is officieel vastgesteld op 6750,- Ik wil de kever verkopen voor de zeer scherpe vraagprijs van 5000,- of inruilen voor een andere vw / vag bijbetaling van uw kant is bespreekbaar. Ik ga mijn best doen fotos te plaatsen, of mail met even op dave.barbara@versatel.nl Last edited by Dave78 : 20-06-2011 at 06:20. |
|
|||
|
|||
de foto's
|