#1
|
||||
|
||||
Wie helpt me ff uit de brand(GTI1800 8V PF)
Beste mensjes...
Helpt me uit de brand... Had vorige keer nog gevraagd om elektrische schema's.... Hebben vanaaf weer avond in de wat frisse loods doorgebracht en we komen er niet uit.. alles is nagekeken, schoongemaakt en vernieuwd maar nog steeds loopt het blok maar even en dan nokt ie ermee...benzine pomp zou na het draaien van de sleutel moeten pompen tot er druk op staat. Bij ons is het geval dat ie blijft pompen en als ie dan ff loopt stopt de pomp.. Moet dus iets elektrisch zijn dat weten we zeker.. Aangezien het dash er niet in zit en er wat relais mss niet goed zitten willen we nu alles nalopen. Wie heeft een schakelschema van de relais kast of compleet. Desnoods een foto van de relais zo dat we kunnen zien wat waar echt moet. Gaat om een GTI 1800 8V uit 87 ..PF motor. En kan het zijn dat als de tellerunit niet aangesloten zit de auto ook niet blijft lopen omdat er geen constante stroomimpuls is??? Zitten al zoveel uren in maar kom er niet meer uit.. Grtz..Vic ps....gaat dus om al halve gestripte golf 2...alles motorisch en draaiende delen zit er nog in...
__________________
T3 panelvan/camper 1900 D... Lupo GTI… Daily: Up and Mini Cooper ..Bruders...dubs and more... |
#2
|
||||
|
||||
ik zal morgen effe een foto maken van de zekering kast van mijn Golf kan je zien hoe het zit met de relais...
__________________
T1 panel 1964 Sold Golf 1 LS 1.8 DX 1981 |
#3
|
||||
|
||||
heb zelf ook ooit zoiets gehad met een PF , was toen de computer/kabelboom ......
maarja ...probeer eff een andere comp. dan sluit je weer wat uit . |
#4
|
||||
|
||||
hey hier is een foto hoop dat je er iets aan heb...
hij is wat onduidelijk maar ik heb geen camera met flitser op de zaak :S groetjes Johan
__________________
T1 panel 1964 Sold Golf 1 LS 1.8 DX 1981 |
#5
|
||||
|
||||
@vwjopie..Thankx..weer beetje verder..mocht je nog goede foto hebben graag kerel...ga pas zaterdag weer de schuur in namelijk..
@peter...computer ook geprobeerd...maar weten niet of de andere goed is...geen idee hoe ik daar achter kom...maar we duiken de schuur weer in... grtz...Vic
__________________
T3 panelvan/camper 1900 D... Lupo GTI… Daily: Up and Mini Cooper ..Bruders...dubs and more... |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
ik zal morgen effe mijn eigen camera meenemen naar de zaak dan heb je een goede foto...
__________________
T1 panel 1964 Sold Golf 1 LS 1.8 DX 1981 |
#7
|
||||
|
||||
Het klinkt alsof je brandstofpomprelais niet goed geschakeld staat...
Dit massageschakeld relais hoort niet aan te gaan als je je sleutel omdraait, maar pas als je probeert te starten. Daarna moet hij aanblijven, zodat de pomp doordraait. |
#8
|
||||
|
||||
Als je je sleutel omdraait hoor je brandstof pomp 1 a 2 seconden druk op te bouwen. Dit is verder normaal.
__________________
Your Signature |
#9
|
|||
|
|||
Heb wel een vraagbaak liggen
Kan je een copy maken en ophalen |
#10
|
||||
|
||||
@Lunatik...thanks..das weer nuttige info..
@vw-dennis...zover was ik al..jeren met de auto gereden... @golfmk2...moet gewoon ff vraagbaakje gaan kopen..altijd makkelijk... Meer foto's en info altijd welkom mensen.. grtz..Vic
__________________
T3 panelvan/camper 1900 D... Lupo GTI… Daily: Up and Mini Cooper ..Bruders...dubs and more... |
#11
|
|||
|
|||
Made is toch niet zo ver weg
Woon in dussen,is net de brug over bij rveer |
#12
|
||||
|
||||
Als de brandstofpomp blijft lopen als de auto op contact staat is de ECU defect !!! Dit is 100% een digifant storing (PF/PB/PG) . Peuter de ECU maar open en je zal zien dat de printbaan achter de connector er uitgefikt is samen met een diode. Dat de tellerbak er niet inzit maakt niet uit, enige is dat nu de accu niet bij geladen wordt maar dat is van later zorg.
__________________
http://www.xs4all.nl/~valo |
#13
|
|||
|
|||
Quote:
+1 EDIT: excuus, kzie net het een jarenoud topic is. |