|
||||
|
||||
Garageopruiming. Zeer veel Golf 1 (Golf 2)
Te koop complete oliekoeler Golf 1 Gti(koeler,slangen en thermostaat/filterhuis) € 75,00
2x distriebutieriem kap Golf 1 € 7,50 p.st. A-style kappen zwart golf 1 gti € 50,00 i.z.g.st. middenconsole met meters € 50,00 kleppendeksel 16 klepper € 15,00 versnellingsbak golf 1 gti met mfa stekker(bwjr 1983) € 150,00 complete rolkooi golf 1 € 175,00 van de buitenkant gepolijste cilinderkop van gti 8v € 75,00 bbs-rs naafdoppen 15 inch en 16 inch € 50,00 p.st. golf 1 zwarte deurpanelen € 50,00 dashboard golf 1 compleet met onderbakken € 75,00 chromen onderlijsten € 20,00 nieuw. Tevens zeer veel onderdelen Golf 1 zie marktplaats voor foto's zoeken onder Tiel bij volkswagen onderdelen. Tevens nog zeer veel los en klein spul, dus staat er het niet bij vraag het gerust. Last edited by einzer : 12-10-2010 at 09:16. |
|
||||
|
||||
zou je mij ff foto's willen mailen van die luchtweger en K-jettronic systeemen.
Ben er wel in geintereseerd en ook in een ditributiekap. Mail anders maar ff op men prive. Jel golf 2 GTI Grtz Jel
|
|||
|
|||
heb je nog een distriebutieriem kap?
|
|
|||
|
|||
rolkooi is de van aluminium? wat voor merk?
Groetjes |
|
|||
|
|||
Heb je de 2 ophangpunten ook nog van de bak?
|
|
||||
|
||||
Heb je toevallig nog een setje deurbakken voor Golf 1?
|
|||
|
|||
golf 1 onderdelen
Quote:
hallo, kan ik donderdag (morgen) in de voormiddag misschien even langskomen? want ik moet in velden zijn donderdag. en dat ligt ongeveer op de weg. ik ben wel geinteresseerd in de rolkooi en de chromen dorpellijsten. mvg kevin
|
|||
|
|||
welk jaar komt de gti en heb jij nog gordels in goede staat?
met de gesp er eventueel bij?? gr maikel
|
||||
|
||||
uppppppppppppp.............
tip van de dag: als je geinteresseerd bent en je vraagt om foto's en ik neem de moeite om ze netjes te sturen, mocht je dan geen interesse meer hebben, neem dan gerust ook de moeite om dit even te sturen. |
|
|||
|
|||
golf 1 onderdelen
Hoi
heb je die rolkooi nog? Mvg Pim |
|
||||
|
||||
nee die is allang weg.
|
|
|||
|
|||
Is verzending ook mogelijk ,zoja doe me es leuke prijs incl verz voor de a styl kapjes
|
||||
|
||||
zijn ook al weg, advertentie is van aug 2010!
|
|
|||
|
|||
Oh miss handig om em in het archief te dumpen ,of aanpassen