|
||||
|
||||
Vraagje; reviseren remtangen mk1...
Heren!
Als ik onderstaand reparatiesetje bestel... http://www.winparts.nl/642/remsyste...-remtang-oe-vag ...kan ik er dan van uit gaan dat de witte geleidingsbusjes (links op onderstaande foto) er ook bij zitten? Zijn deze dan al voorgemonteerd in de zwarte rubbers??
|
||||
|
||||
Iemand?
|
||||
|
||||
Nog een vraag extra:
Ik ben nog geen enkel revisie-setje tegen gekomen waarbij de zwarte rubbers ongelijk zijn qua lengte. Tot nu toe dus alleen nog maar setjes gezien met twee dezelfde zwarte rubbers. Ik heb twee verschillende nodig; een korte en een langere. Dit staat ook zo in de diverse vraagbaken... Weet iemand waar ik het juiste revisiesetje kan halen?
|
||||
|
||||
Ik zou de shop even mailen als ik jou was. Die zoeken het zo voor je uit.
|
|||
|
|||
Bij een revisiesetje zit normaal gesproken alleen de stofbeschermhoes (boven naast de zuiger op de foto) en de geleiderubber (onder de stofhoes op de foto). De rest zul je los bij VW moeten bestellen.
|
|
||||
|
||||
Je zou ook eens op de sloop kunnen kijken of er nog een net setje te vinden is.
Die twee ongelijke rubbers moet toch niet zo'n groot probleem zijn. En het witte geleidings plastic moet met respect verwijderd worden Last edited by Style : 29-05-2011 at 10:29. |
|
||||
|
||||
@Tapestaartje. De revisieset waar jij de link van hebt geplaatst, is zo te zien van ATE remklauw. ik vermoed dat jij VWII remtangen hebt, dan heb je een andere set nodig. Let daar ook bij op, want daar zijn ook weer verschillen in (vooral de stofhoesbevestiging rond de zuiger).
Mijn wagenpark Golf 1 cabrio 1985 AKR 2.0L 115+Pk Last edited by Yellowbug : 29-05-2011 at 10:45. |
|
||||
|
||||
Ik heb me post al aangepast was inderdaad met de verkeerde klauw bezig.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb hem ook al aangepast, ik was gewoon te snel
|
||||
|
||||
Quote:
Ff updaten; ik heb idd VWII remtangen. Ondertussen is alles bij de dealer besteld en ook alweer gemonteerd. Bedankt voor de reacties. Mag een slotje op!