|
|||
|
|||
hebben jullie dit ook ?
ik zie tegenwoordig van die wielen voorbij komen die ik een kleine 15 jaar terug zo de oudijzer bak in mikte en nu worden gezien als "vet" "oldscool". Om maar een een voorbeeld te noemen ats cup wielen, nep 2delige zenders. Nog steeds lelijke wielen en nog steeds niet te begrijpen hoe hele volksstammen daar nu de hoofdprijs voor vragen.....
Dus bij deze wat vond je vroeger lelijke wielen waar ze nu de hoofdprijs voor vragen. |
|
||||
|
||||
ATS cup is in mijn ogen altijd het wiel geweest voor de Mk2.
|
|||
|
|||
tja maar eigenlijk is dat met heel veel dingen zo? 20 jaar geleden boeide ook niemand een orginele nederlandse golf 1 gti.
of een swallowtail, werd juist het achterpaneel ingelast met de grote achterlichten omdat dat nieuwer was. iig antwoord op je vraag, ken niet echt lelijke wielen waar ze veel geld voor vragen, maar dik 200 euro vragen voor een opknap set bbs mahle 14 inch gaat me wel wat ver |
|
||||
|
||||
5,5J stalen gti velgen genoeg weggegooid vroeger omdat mensen lichtmetaal eronder wouden..
|
|
||||
|
||||
nothelle's....
achterlijk ontwerp,kan me niet voorstellen dat ze ze vroeger mooi vonden en kijk wat die krengen moeten opbrengen
|
||||
|
||||
That's Life..
Oude brommers, volkswagentjes, velgen.. Het is bijna met alles zo.. |
|
||||
|
||||
Zal je idd altijd blijven houden...BBS RM brachten nog niet eens de oud ijzer prijs op een jaar of 10 geleden...nu lijkt het wel goud..
Ik heb 17 jaar geleden een 75er Swallowtail in 2 weken tijd afgeragd...was niet meer dan een oude stink Golf...die dienst als vervangend vervoer toen ik een 83er GTI aan het restaureren was....nu had die 75er meer waard geweest...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
zo had ik een '87 gti speciaal met digi dash. Meteen omgebouwd naar nieuw model deuren dikke bumpers en strakke achterklep. Die was nu ook wel wat meer waard geweest dan de 500 gulden waar ik hem toen voor kocht.
Maar on topic wielen Deze heb ik in 15" en 16" gehad allemaal richting de cross en oud ijzer bak gevlogen |
|
||||
|
||||
Ik heb alvast een nieuw setje Lenso's BBS RS look 16 inch 9J op zolder gelegd. Ik wil cashen over 20 jaar.
|
||||
|
||||
Quote:
Deze heb ik nog liggen, zyn mn apk wielen
|
||||
|
||||
Daar ben ik 15jaar terug mee begonnen
|
||||
|
||||
Quote:
Ik iets van 9 jaar
|
||||
|
||||
Borbet A
Echt een superwiel Vroeger hingen ze overal onder en nu zie je ze bijna niet meer. |
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt ze toch van mij overgekocht toen ik er 20 jaar geleden mee begon ? |
|
||||
|
||||
|
||||