|
||||
|
||||
Nieuwe aanwinst: MK1 1.5 GL
Hey mensen,
Ik heb deze week een MK1 gekocht het gaat om een 1.5 GL uit 82' De auto was eerst van mijn vader en heb deze samen met hem opgeknapt. Hij is volledig opnieuw gespoten en er zijn veel dingen vervangen voor nieuwe orginele onderdelen. Ook is er een setje 60/40 verlagingsveren onder gekomen. Maar nog niet laag genoeg naar mijn mening. De plannen zijn: - spucknapf stuurtje* - schroefset.* - setje velgen.* - orginele koplampen* - setje 40mm Dellorto´s hoop dat jullie het wat vinden.
Seat Ibiza 6K2 Last edited by GaryVW : 06-09-2010 at 19:35. |
|
|||
|
|||
Mooie Golf! en die mistlampen zag je in die jaren, mooi laten zitten. Vind Ats wielen wel mooi, maar onder een GL iets minder..
|
|
||||
|
||||
Leuk ding! Setje volksforum stickers zouden hem niet misstaan
|
|
||||
|
||||
bedankt!
@ silbergti ..waarom zijn Ats wielen minder onder een GL ? @evilnyntje .. waar kan ik die vandaan halen ?
|
||||
|
||||
Gaaf golfje Als je bezig gaat met andere carbs mag je mij ook wel op de hoogte houden Schijnt nogal moeilijk te zijn op een 1500cc.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Tnx is dat zo? oke naja ik ga eerst wat meer info verzamelen en kijken als iemand mij hierbij kan helpen.. ik hou je op de hoogte
|
|||
|
|||
Ik vind ATS onder een GTI of een golf met wat minder chroom mooier staan. Ats zag je vroeger ook veel meer onder de GTI's, zijn sportiever, minder luxe. Ik zou persoonlijk voor een mooi lichtmetaaltje van VW zelf gaan ipv ATS. Maar goed, das persoonlijk.
|
|
||||
|
||||
Hij staat precies al wat verlaagd? Ald dit zo is mag ik vragen wat er onder zit? Mvg Andy
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
||||
|
||||
Quote:
ja klopt.. er zitten verlagings veren onder van 40/60 merk oid weet ik er niet van.
|
||||
|
||||
Quote:
dus gewoon bbs rm's net als iedereen..
|
|||
|
|||
Mooie auto, staat ook goed in de lak!
zou er witte knipperlichten in doen voor; dan heb je alles helder. ben zelf ook pas net kijken in deze oldtimer vw wereld, ook met een 1.5, maar als ik het dus goed begrijp is carb aanpassing bij deze dus niet eenvoudig? |
|
||||
|
||||
Quote:
Dacht het! Wil ook 60/40 plaatsen,nu weet ik hoe het er ongeveer uit ziet!
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, is niet eenvouding omdat het blok zover achterover ligt en er daardoor niet veel ruimte is voor je carbs. |
|
|||
|
|||
Nee joh, BBS rm zijn geen originele VW velgen he?
Zou kiezen voor Tarantula's, Ronals of iets dergelijks.. |
|
||||
|
||||
Quote:
oke maar het is wel mogelijk? enzo ja weten jullie iemand die hier ervaring/verstand van heeft? en eventueel een paar foto's van hoe dat er uit ziet op een 1.5 ?
|
||||
|
||||
Mooie golf ziet er nog heel netjes uit
|
||||
|
||||
Quote:
hoezo niet origineel :
|
||||
|
||||
Quote:
denk dat ie niet orgineel bedoeld in de zin dat iedereen er al mee rijd.. of misschien omdat ze orgineel niet onder een MK1 zitten.
|
|||
|
|||
MK 1 diesel; Tarantula's zijn origineel; heb ze zelf ook onder de GTI 1, zie je niet zo vaak. BBS wat jij eronder hebt zag je toen niet.
|
|
||||
|
||||
Mooie wagen, geen heldere knippers plaatsen, maar originele koplampen erin zetten.
En voor plaatjes die je zocht kwa velgen, wat ik in een ander topic las. Staat er in de golf 1 sectie nog wel een foto topic. grtz.