|
||||
|
||||
nog wat voor golf mk2, kever, en voor fun :)
hallo,,
ik heb nog een paar prullen die wegmogen, -ik heb nog achterste veerplaten liggen voor een keverke vanaf '65 (idiaal als 2de set om in te slijpen voor de extreem lage kevers onder ons ). veerplaat + torsiestang mag weg voor 50€ -ook heb ik nog achterste veerplaten liggen voor een kever van jaren 50 deze zijn al ingeslepen voor u kever vanachter te verlagen mag weg voor 50€ zonder torsiestang -ik heb ook nog een 1300NZ liggen die wegmag voor een dumpprijs 35€ (lopend uit wagen gekomen) -voor die gene die graag fun maken heb ik nog 2 karts liggen die wegmogen (1 die bijna af is en 1 kader met onderdelen) + 3 motors ( zeer rappe motors, 1 met versnellingen en 2 met roterende inlaat 125 en 150cc) ook met nieuwe banden mag alemaal weg voor 400€ -nog iets plezant dat ik heb liggen is een body van een hot rodje (bentley van in de jaren 30) zeer uniek. zelfbouw! perfect voor een dikke ride voor u zoon of dochter te maken of voor de kinderen onder ons (wielen zijn er bij) mag weg voor 200€
'Keep On Cruizing' Low'n'Slow Golf mk3 -> Daily Audi LS100 '72 -> Project Last edited by airkewld : 12-06-2011 at 18:49. |