|
|||
|
|||
stuurbekrachtigingspomp golf 2
heeft iemand een stuurbekrachtigingspomp golf 2 liggen die van mij is denk ik stuk of slecht omdat ie veel piepend geluid maakt bij het draaien en rijdend een bocht nemen ook een scherp geluid piep
|
|
||||
|
||||
als je hem hoort sissen is die goed vaak moet je de riem opnieuw aanspannen dan is de probleem opgelost. en span hem goed op..
Last edited by oettinger_18 : 11-04-2011 at 07:30. |
|
|||
|
|||
Quote:
ja dank je, had ik ook gedaan maar nog steeds hetzelfde |
|
||||
|
||||
heb je de juiste olie in zitten..? ik weet dat het systeem gevoelig is voor de verkeerde olie..
|
|
|||
|
|||
ik gebruik zelf dit ( volgens onderdelenzaak was deze voor mij auto geschikt :
Automatic Transmission Fluid Dexron II-D Automatische Transmissie Fluid ATF Dexron IID. |
|
|||
|
|||
heeft iemand voor mij een pomp liggen ben er op zoek naar. want had een tijd lekkage en nu eindelijk gerepareerd en probleem nog steeds piepen dus pomp stuk
hoor graag van jullie bennie sorry dat ik er bij ben gekomen, anders moet ik een nieuwe topic aanmaken |
|
|||
|
|||
die olie die jij er in hebt is niet de goede. bij veel auto wel, maar vw gebruikt speciale, groene olie is dat
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat klopt inderdaad ja, VW heeft speciale groene stuurbekrachtigingsolie. Ik heb in een MK1 cabrio ook een keer rode ATF geflikkert en binnen de kortste keren was het stuurhuis lek.... Snel die groene erin gooien |
|
||||
|
||||
Hallo,
heb eventueel wel een pomp liggen pm maar bij interesse. |
|
|||
|
|||
ik heb juist gehoord van andere en lees hier en daar dat het niet uitmaakt. Ik heb ook een simpele stuurbekrachtiging vloeistof in mijn auto, volgens mij is die van mijn ook rood van kleur. Dat zijn de meeste denk ik ook
ik heb zelf ook geen vw vloeistof erin |
|
|||
|
|||
voor 30 euro heb je bij mij een andere pomp verzenden kost 5 euro
groeten johan |
|
|||
|
|||
Heb ook nog wel een pomp liggen