|
|||
|
|||
ik gok rond Haarlem zo te zien , wat een sukkel je kind zal net over steken...
|
|
||||
|
||||
Gister was het nog 308km/h
|
|
||||
|
||||
308 is niet overtuigend genoeg
|
|
||||
|
||||
In het begin van het filmpje zie je aan die knakker dat ie dan al bijna in zn broek schijt.....
|
|||
|
|||
zeer mooi zo'n Skyline GTR, echt prachtig!
Auto's staan gewoon stil als hij ze voorbij rijdt, maar idd hij had beter in Duitsland kunnen gaan ''blasen''
|
|||
|
|||
tja ik rij zelf ook wel eens te hard maar doe dit dan op een snelweg niet door de bebouwde kom gewoon crimineel
|
|
||||
|
||||
Typisch gevalletje nekschot..
|
||||
|
||||
Elke idioot kan met een dikke auto hard rijden,zolang het maar recht uit gaat.
Een hoop paarden onder de kap een tijger in de tank en een ezel achter het stuur. |
|
||||
|
||||
wat een dwaas....
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wou dat hij dat eens in Harkema deed.. Eens zien wat er met hem ging gebeuren.. Klootzak.
|
||||
|
||||
beetje triest van geenstijl. het is niet goed om zo hard te rijden, maar om er nou een artikel over te schrijven???
|
|
||||
|
||||
Wat een pisvlek. Hard rijden is niet moeilijk, hard remmen en goed sturen wel.
|
|||
|
|||
Quote:
Niks mis mee . Gewoon bekend maken deze sukkels |
|
||||
|
||||
Wat een poepkind
|
|
||||
|
||||
Quote:
haha dan kwam ulke hem nog ff inhalen hahahaha
|
|||
|
|||
ulke mag alleen nog fietsen,Ulke hebben ze wel gepakt
|
|
||||
|
||||
Tsja.. als ik een keer in zo'n ding mocht zou ik 'm ook wel op z'n staart trappen.
Maar ik zou dan wel even naar Duitsland ofzo rijden, of een fatsoenlijke snelweg.
|
|||
|
|||
als ik dit soort filmpjes zie moet ik meteen denken aan dat filmpje van die helaas verongelukte duitse jongen in die golf 2 met die porsche. de golf word dan afgesneden en vliegt in brand. Ik vraag mij dan af er hoeft maar iets te gebeuren kat die oversteekt schrikken van een vogeltje wat voorbij vliegt noem het maar en er blijft niets van je over...nog erger is het als je er een andere weggebruiker bij meeneemt. dat joch kan gewoon niet rijden invorderen dat rijbewijs jaartje of 30
|