|
|||
|
|||
lichtschakelaar Golf 2
hallo
heeft iemand misschien een lichtschakelaar liggen voor mijn golfje 2 uit 85 het gaat om de schakelaar aan de linkerkant van het stuur voor stadslicht en dimlicht. ik woon in zoetermeer dus als het erg ver weg is vraag ik je om het op te sturen natuurlijk op mijn kosten dank u |
|
|||
|
|||
Moet ik wel hebben
Weet dan niet zeker of het lampje het doet 'Geef voor de zekerheid even het VAG nr van de schakelaar |
|
||||
|
||||
En zijn inderdaad filnk wat verschillende schakelaars. Waar andere stekkers op moeten. Ik heb 3 verschillende liggen. Duurde bij mij ook even voordat ik de goede gevonden had
|
|||
|
|||
oke ik ga zo even die schakelaar eruit halen
geef het nummer dan door |
|
|||
|
|||
ik heb hem eruit gehaald. keb twee nummers
eerste: 191941531H TWEEDE: SWF501342 |
|
|||
|
|||
Ga zo voor je zoeken
|
|
|||
|
|||
Quote:
Heb ik Kom maar ophalen |
|
|||
|
|||
Quote:
thnx man, maar een vriend van me had er ook een liggen, heb die mogen hebben van hem. maar bedankt voor je moeite |
|
|||
|
|||
Is goed ,als het daar mee verholpen is
|
|
||||
|
||||
hoi ik ben in bezit van een golf2 uit 1985 nu begon mij gisteren de lichtschakelaar te roken en heb ik de stekker eruit moeten trekken.als ik hem nu insteek doet mijn remlicht en gewoon achterlicht het niet meer.en als ik de koplampen inschakel begint ie weer te roken. kan iemand me helpen stuur me dan even een mail op ricklovesbianca@hotmail.com
alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Quote:
Had ik ook, maar dan heb je een verkeerde schakelaar van een nieuwer type waarschijnlijk. Er zijn zoals je kunt lezen hierboven meerdere types gebruikt in de MK2, en jij hebt het eerste type schakelaar nodig; deze heeft als ik me niet vergis 8 pootjes achterop. Als je wilt haal ik de mijne er even uit morgen voor het part-nummer. |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe licht schakelaar voor golf2 1.6 D uit december 85. Mijn dimlichten doen het niet meer en dat lijkt na doormeten aan de schakelaar te liggen. (hoop niet dat er dus al een verkeerde schakelaar in zit, heb em net gekocht) Iemand in de buurt van A'dam met een schakelaar die ik kan overnemen? Dank!! |