|
|||
|
|||
4/5 juni 2011: Als Muziek in je Wielen - Elst gld
Op 4 en 5 juni 2011 zal in Elst Gelderland het evenement “Als Muziek in je Wielen” plaats gaan vinden. Een evenement gekoppeld aan de Modelbouwdagen van Hobma Modelbouw. Hét grootste automotive evenement van Oost Nederland. Deze dagen staan namelijk allang niet meer in het teken van modelbouw, maar van alles wat te maken heeft met mobiliteit. Niet voor niets trekt dit evenement elke keer ruim honderdduizend bezoekers in een weekend! Graag nodigen wij jullie uit om op 4 of 5 juni 2011 aanwezig te zijn bij “Als Muziek in je Wielen” te Elst Gelderland. Om samen met ons, de bezoekers te laten ervaren wat autoliefhebbers nou zo boeit, en wat de hobby zo interessant maakt. We hebben plaats voor ruim 300 unieke wagens, showauto's, american muscles, oldtimers, kitcars, etc, die de bezoeker de beleving kunnen geven van auto tuning, styling en hobby! Laagdrempeligheid is ‘the key-word’, mooie wielen en/of audio en een goed verzorgde auto stellen wij al zeer op prijs. Interesse om deel te nemen? Dan zien we graag je mailtje op mathijs@tuningmall.nl met hierin je gegevens en een foto van de auto. Je krijgt dan zsm een mail retour met hierin een deelnemersnummer zodat je toegang hebt tot het terrein, We zien jullie graag op 4 of 5 juni in Elst!! |
|
|||
|
|||
cool ik en een maat van me zijn die 2 dagen official bij de drift demo
|
|
|||
|
|||
en heb je zelf geen mooie auto die je bij bovenstaand evenement wilt plaatsen?
we hebben nog een aantal plekken over! |
|
|||
|
|||
Ik ben van de partij!
|