![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zo na mijn A3 sportback verkocht te hebben zijn we op zoek gegaan naar iets nieuws..
het is een A4 B7 geworden van 2007 in't RS4 rood.. 2.0 TDI 136PK 6bak opties * ABS * Airbag * Airbag passagier * Airconditioning * Alarm * Automatische klimaatregeling * Automatische Tractie Controle * Bagagerek * Boordcomputer * CD * Centrale vergrendeling * Cruise Control * Electrische ruiten * Electrische zetelverstelling * Electronic Stability Program * Laterale airbags * Leder bekleding * Lichtmetalen velgen * Mistlampen * Navigatiesysteem * Parkeersensor * Startonderbreker * Stuurbekrachtiging * Xenon Lichten * Zetelverwarming GPS met groot kleurenscherm met nederlandse taal, DSP soundsystem van harmann cardon, boordcomputer in kleur, ZWART NAPPA lederen S-LINE zetels incl. S-LINE LOGO ook verwarmd, geperforeerde lederen versnellingspook, S-LINE instaplijsten, bekerhouder, voorzetels in hoogte verstelbaar, multiefuntioneel S-LINE geperforeerd lederen sportstuur, electrische ramen, electrische spiegels, armsteun voor + achteraan, geborstelde ALU INLEG, ESP, S-LINE grill, mistlampen vooraan, centrale vergrendeling met afstandsbediening, VV2 alarm orgineel audi incl centrale vergrendeling met afstands bediening, 6 airbags, S-LINE OPHANGING -35mm, AIRCO PLUS(volledig electronische airco), Vasthechtings module, zwarte dakhemel, electrische lendensteun regeling vooraan, comming home module, leaving home module, automatische koplampen, regensensor, cruise control, 6 CD wisselaar, 18duim RS4 velgen ook reserewiel 18duim rs4, BLACK EDITION pakket, Dimmende binnenspiegel, PDC achteraan(parkeerhulp), EXCLUSIVE MISANOROOD PARELEFFECT, ADAPTIEVE XENON KOPLAMPEN met hogedruk spoeiers met bochten verlichting, zo te zien dus vrij compleet ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plannen : Schroefkit : reeds besteld Chippen setje wiele plate filler.. ![]() reeds AP schroefset geplaatst met sedan veren achteraan om lager te kunnen gaan.. 2 delige BBS velgen van audi TT 4 X 9J met matzwart hart en gepolierde rand maar deze wielen zijn maar voor eventjes.. gechipt naar 185pk RSN-E geüpdatet naar 2011 en omgezet naar RS4 lampen (voor en achter) als US lampen geactiveerd.. en plate filler geplaatst.. ![]()
fake splits can fuck off Last edited by xander : 28-04-2011 at 18:28. |
|
||||
|
||||
![]() Dikke bak! heb je ook een foto van je a3 toevallig?
|
|
||||
|
||||
![]() Gave kar man, mijn vriendin en ik zijn ook op zoek naar een nieuwe daily.
En het moet ook zoiets worden, een a4 avant of een passat 3c. Normaal zou ik een rode a4 zo voor bij laten gaan. Maar als ik die van jou zo zie dat is ie echt wel de shit ![]()
|
||||
|
||||
![]() Oei.... Das een hele mooie A4
|
|||
|
|||
![]() ![]() dit was een van de gedaantes van de A3.. maar hebben rode AMG's onder gezeten, roze bentley's, gewone bentley's, enz... en daarvoor had ik deze A6 ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Thx.. tis ook enkel omdat het de kleur is van de RS4.. het colorado rood van audi vind ik ook niet zo geweldig ![]()
|
|||
|
|||
![]() ziet er hier ook super uit, de a3 op de roze bentleys vond ik wel uber !
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Holy fuck wat een dikke rides..... ![]()
|
|||
|
|||
![]() zeer dikke wagenpark heb je gehad!
![]() en wat je nu rij is zeker ook leuk! ![]()
|
|||
|
|||
![]() thx allemaal voor de reacties..
nu nog ander setje wielen steken, en we zijn klaar voor W'see
|
|||
|
|||
![]() ziet er goed uit zeg..
|
|
|||
|
|||
![]() hey sander.... kan het zijn dat ik je gisteren gespot heb op de rotonde bij de oprit richting nl in maasmechellen???
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat kan ja.. zo veel rooie A4's op zwarte wielen rijden hier nu niet rond hé ![]()
|
||||
|
||||
![]() hey sander,
ook hier leuke wagens HIHI heb al vaker gezien leuk dat je hier ook bent. we zien ons snel weer. Gr eddy
|
||||
|
||||
![]() Mooie wagen Sander, ik heb hem laatst zien staan bij de gym voor! Heel dik!!
|
||||
|
||||
![]() Dikke bakken hoor!
|
|||
|
|||
![]() thx allemaal nu ff wat minder nieuws..
daarnet op autostrade kwam er iemand achter me niet optijd stil.. met alle gevolgen vandien.. achterbumper is gaar.. voor de rest valt het mee.. hoop het klaar te krijgen voor W'see..
|
||||
|
||||
![]() sucks......succes met herstel.
dikke audi's allemaal ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
thx.. schade valt na het poetsen van de wagen best mee.. vrees dat ik zo naar W'see moet.. en het erna laat oplossen.
|
|||
|
|||
![]() zo een foto'tje van aan de shell in worthersee..
inmiddels op andere wielen.. ![]() btw wielen mogen de bingo in ! ![]()