|
|||
|
|||
beetle1987
Hallo allemaal,
Ik ben Alma en kom uit Drenthe. Mijn vriend Jeffry (Jefka) heeft zich hier ook aangemeld. Ik ben al bijna een jaar de trotse bezitster van een VW New Beetle. Mijn Beetle is geen standaard Beetle meer. Mijn Beetle is aan de buitenkant voorzien van een Projekt Zwo kit. Onder de kap is een Audi 1.8T motor geinstalleerd |
|
||||
|
||||
welkom,meer foto's?
|
|||
|
|||
Welkom op het forum.. Vette beetle!
|
|||
|
|||
Even een paar nieuwe foto's erbij:
|
|
||||
|
||||
mooi ding hoor..
|
|||
|
|||
volgens mij heb ik je toevallig vanmiddag zien rijden
net uit het plaatsje Westerbork richtin beilen.... op de beilerstraat of zo ken dat kloppen? ik zij tegen mijn collega daar ging een dikke beetle haha |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja klopt dat was ik Eindelijk een keer gespot ;p En jullie reden in een? |
|
|||
|
|||
Gisteren even bij Cultwheels langs geweest, en in de winter gaan de velgen worden opgeknapt. Deze zullen wit worden gespoten met nieuwe nieuwe naafkappen, en nieuwe belettering. Daarnaast zullen de spiegels in de zelfde kleur wit gespoten worden. Als de velgen klaar zijn zullen er natuurlijk foto's volgen.
|
|
|||
|
|||
Turbie en ik zijn weer een dagje aan het toeren geweest.
Hierbij een aantal van de foto's die ik gemaakt heb. |
|
|||
|
|||
Vandaag velgen + spiegelkappen weer gehaalt uit Siddeburen. Bij Cultwheels hebben ze de velgen gerepareerd en wit gespoten en de spiegelkappen in kleur meegespoten.
De velgen zitten nog niet onder de auto, hopelijk gaat dat volgende week gebeuren. Maar foto's zijn er natuurlijk wel al gemaakt. Velgen: Toch wel mooi onder blauw... Spiegelkappen |
|
||||
|
||||
NICE...daar zullen de stickers mooi in contrast op gaan staan.
Check je naafkapjes-topic ff |
|
||||
|
||||
mooi....
|
|||
|
|||
is de motor er later ingezet? omdat je geen org electrische klepspoiler hebt.
mijn vriendin heeft ook een beetle turbo ook in die kleur toevallig verder een leuke beetle
|
||||
|
||||
staat in de beginpost,is een audi blok in gezet.
|
|||
|
|||
Quote:
Hey, Ja klopt... De eerste eigenaar heeft de auto vanuit de fabriek meteen de garage in gedaan. Hier is de hele auto onder handen genomen + een andere motor erin gezet door Oettinger. Die klepspoiler vind ik zelf ook erg gaaf... |
|
|||
|
|||
Vandaag was het eindelijk zove r, de velgen eronder :E
Ik ben er helemaal blij mee... |