|
||||
|
||||
bolfvariant
zo moet er ook maar aan geloven
hier komt ie . mijn naam hier op het forum is bolfvariant/Ronny . woon samen en we hebben 1 kleine jongen die is nu 3 jaar en nu al gek met auto's we wonen in het mooie Friesland we hebben een groente en bloemen zaak in Zwaagwesteinde , doe ik samen met mijn ouders en mijn zuster het is begonen met een golf fire en ice eerste auto toen een golf type 3 gti 16v toen een golf type 4 v5 en nog een paar andere voor de hobby hier heb ik jammer genoeg geen foto's van golf v5 ingeruild voor een passat diesel 130 pk tdi passat weer ingeruild voor een seat leon topsport tdi 150 pk 4motion en we rijden nu in een bora variant uit 2003 130 pk tdi heb nog een golf type 1gti gehad 2 x een golf g60 een golf cl uit 1985 automaat heb sinds kort een mk2 vr6 waar ik me mee bezig hou de polo gti 6n2 de vrouw haar daily , de mk2 vr6 is verkocht nu en onze kleine jongen natuurlijk er ook even op zo dat was het wel een beetje o ja dit ben ik Last edited by bolfvariant : 17-05-2008 at 10:42. |
|
||||
|
||||
Netjes hoor Ronny.
|
||||
|
||||
DIT is pas oldschool! Wat ontzettend gaaf.
|
||||
|
||||
Ik vind ze allemaal wel erg gaaf!
|
|||
|
|||
Ook heel wat mooie autos gehad ronny, succes met de vr6 !!
|
|||
|
|||
mooie autos ronny en succes met de mk2 vr6 ben benieuwd hoe die er uit ziet.
|
||||
|
||||
bedankt jongens
gtitdi zou nog even kijken of hij nog wat foto;s van de golf gti type 3 hagd en van de v5 |
|
|||
|
|||
o ja dit ben ik
|
|
||||
|
||||
heej ronny! je laatste G60 rijdt nu nog in Drachten rond. Nog steeds van dezelfde jongen die hem van jou heeft gekocht (klaas-Jan), helaas met iets mindere velgen nu.
|
||||
|
||||
Alberto ik had eerst mijn twijfels maar nu weet ik het zeker
klopt Sander zie hem af en toe ook nog wel eens rijden |
|
|||
|
|||
mooi die bora variant dat vind ik echt hele mooie auto,s veel plezier ermee!!
grtz robini_cabrio |
|
||||
|
||||
Quote:
bedankt hij voldoet mij ook |
|
||||
|
||||
sind kort er ook nog een lincoln er bij v8 power dit rijdt echt super
zal binnen kort wel even en foto plaatsen als het uploaden het weer doet Last edited by bolfvariant : 04-12-2007 at 14:15. |
|
||||
|
||||
hier:
|
||||
|
||||
Quote:
hey hoe doe je dat een foto van mijn Album plaatsen doe je er zelf nog IMG voor en achter ? en bedankt Last edited by bolfvariant : 04-12-2007 at 14:45. |
|
||||
|
||||
Quote:
IMG ervoor tussen rechte haken: [] en /IMG erachter tussen diezelfde haken. [IMG] [/IMG] |
|
||||
|
||||
bedankt zal ik het straks nog eens proberen
|
|
||||
|
||||
hier nog 1 |
|
|||
|
|||
Super auto die Bora variant! Je hebt overigens ook mooie wielen tekoop staan op dit forum.
|
||||
|
||||
Ha jonge kom de tsjillen sneon helljen hjer. Sil wol mooi styn tink ik self "kint frouwtje mar netjes by it paad"